Przygotuj stopy na nadejście wiosny: No 36, Perełki do kąpieli stóp, Preparat przeciw wrastaniu paznokci i odświeżający spray do butów

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc warto zadbać o stopy. Już nie długo pojawią się na nogach lżejsze buty, później sandałki. I żadna kobieta nie chce zostawić przypadkowi stopy.
Moja pielęgnacja stóp jest systematyczna, stąd też nie mam tak strasznych problemów z twardy naskórkiem, czy suchą skórą. Zimą zdecydowanie lepiej jest złuszczyć naskórek, nałożyć krem/maskę do stóp, a później skarpetki i mieć święty spokój. To właśnie latem jest większe wyzwanie. Choć wiele osób twierdzi na odwrót. Mimo to dla utrzymania efektów stosuję kosmetyki do stóp, które podtrzymują dobry stan moich stóp i o nie delikatnie dbają.
Zanim przystąpię do jakiejkolwiek pielęgnacji lubię pomoczyć stopy w misce z ciepłą wodą i z solą. W tym przypadku firma zaskoczyła perełkami do stóp. Są to niebieskie kuleczki, które barwią wodę na niebiesko. Delikatnie się pienią i zostawiają przyjemny, świeży, morski zapach.
Kryształki mają moc bardziej upiększania niż samej pielęgnacji. Doskonale pod wpływem również gorącej wody zmiękczają grubą skórę stóp przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Taka czynność przynosi również ulgę zmęczonym stopom, oraz dają uczucie doskonałego odświeżenia.
Po takim zabiegu nakładam krem, który lepiej się wchłania i utrzymuje miękkość naskórka.

W walce z wzrastającymi paznokciami można się wspomóc odpowiednim do tego preparatem. Akurat aplikacja w formie pędzelka jest bardzo wygodną formą. „Malujemy” paznokcie, które wzrastają w skórę i przynoszą ból. Dzięki temu stan jest złagodzony, choć nie znika.mimo to przynosi chwilowa ulgę.
Preparat delikatnie zmiękcza paznokcie. Choć mógłby być to większy efekt.
Za to wygładza i delikatnie nawilża płytkę paznokcia. 
Więcej o wrastających paznokciach można dowiedzieć się tutaj wrastajacy-paznokiec-leczenie
Na zakończenie zostawiłam spray odświeżający do butów i stóp, który ułatwi nam życie w stresujących sytuacjach i nie tylko. Polecany dla osób, które są sportowcami i prowadzą aktywny tryb życia.
Jest to odświeżający spray o morskim zapachu dla osób o mniejszych problemach. Gdyż dla tych z większymi niestety sobie nie poradzi. On tylko odświeża na chwilę co pomaga zapanować nad brzydkim zapachem w obuwiu. Radzi sobie z jego neutralizowaniem, co przynosi świeżość, czystość i komfort na jakiś czas.
Zdecydowanie poprawia samopoczucie osób borykających się z tym problemem.

Są to produkty dla stóp systematycznie zadbanych. Gdy stopy potrzebują większej pielęgnacji, bardziej skutecznej wtedy warto sięgnąć po silniejszą artylerię. 

Wiele osób poszukuje takich właśnie delikatnych działań, stąd też zachęcam Was do spróbowania, gdyż ceny są bardzo niskie i zawsze ktoś odnajdzie ten właśnie poszukiwany produkt. Obecnie najbardziej zadowolona jestem z kryształek do stóp. Wart uwagi jest również gruboziarnisty peeling do stóp (opinia niżej).

Kosmetyki No36 można dostać w Rossmannie za naprawdę niską cenę. Do 10zł za produkt. 

Jeśli zainteresowały Cię produkty No36 spójrz na opinię  peelingu do stóp gruboziarnistego 

Komentarze

  1. Super te kuleczki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te perelki po prostu kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam od nich krem do stóp i byłam z niego zadowolona, natomiast moja mama często korzysta z perełek do kąpieli :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej interesuje mnie spray do butów, nie wszystkie mam skórzane, niektóre są chińskie więc nie pachną fiołkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki tej marki - w 100% się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że pielęgnacja moich stóp uzależniona jest od pory roku. W zimę kompletnie je olewam i właśnie przez to później mam dwa razy więcej pracy żeby porządnie je zregenerować...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja perełki z rok zużywałam. Tak fajnie wyglądają, ale dla mnie jakoś okazały się zbędne..

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam problem z wrasatjącymi się paznokciami, ale teraz na szczęście to minęło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Wera! :) Zapraszam do mnie - może Ty mi możesz pomóc?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor i zapach bardzo lubię, ale poza tym nic specjalnego 😟

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie opowiem mojemu Marcinowi o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądają te perełki Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł ;) niby część ciała, a mam wrażenie, że tak łatwo o nich zapomnieć, przy wiosennej "pobudce"

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi niestety stopy troszkę niszczy bieganie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej mnie zaciekawił ten preparat do wrastających paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perełki fajnie wyglądają :), Kosmetyków tej marki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  17. Perełki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty