Wzorowa łazienka - Domestos

Właśnie wystartowała 3 edycja Wzorowej łazienki Domestos i pędzę, aby wam o niej poinformować. Moim zdaniem to świetna akcja, która ma na celu zaprowadzić czystość i higienę w szkolnych łazienkach. Warto o niej wspominać i dać rozgłos czemuś co dobrze posłuży. Nawet jako blogerka kosmetyczna, lifestylowa lubię wspierać różne akcje.
Od 1 września do 31 października ze sprzedaży produktów Dosmstos pieniądze idą na potrzeby remontowe szkolnych łazienek.

Uważam to za genialny gest i świetny pomysł, gdyż sami pamiętamy jak niejedna łazienka wyglądała za dawnych czasów. Znaczy ja pamiętam jakie moje były obskurne i nie przyjemne. Nigdy z nich nie korzystałam i zawsze wracałam do domu z pełnym pęcherzem. To obrzydzenie mam do dziś w miejscach publicznych. Choć trochę w tym temacie się zmieniło, to jednak jest wiele szkół, które potrzebują tego remontu i warto je wspierać kupując produkty Domestos oraz zagłosować. 

 Jeśli chcecie więcej dowiedzieć się o akcji i zagłosować zapraszam tu
 
Link do youtube Domestosa:


Prawda, że świetna akcja?

Komentarze

  1. Wspaniała AKCJA - bardzo szlachetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoła w moim mieście wygrała w ostatniej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super akcja, sami też się w nią zaangażujemy

    OdpowiedzUsuń
  4. łazienki w szkołach powinny być właśnie takie pozytywne, kolorowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty