Moje pierwsze zamówienie Zaful

We wczorajszym wpisie Foto mix na pewno zauważyliście zdjęcie, na którym ukazałam swoje pierwsze zamówienie z zaful.com. Widziałam dużo osób, które często tam zamawiają. Sama byłam ciekawa jak z jakością. I powiem Wam, że wybrałam rzeczy, które świetnie wyglądają na żywo jak i na zdjęciu. Są dobrej jakości, nie byle jakiej. Choć przy wyborze ubrań zawsze jest problem. O tym niżej.


Moje serce skradła ta piękna beżowa torebka w stylu boho z frędzlami. Jest naprawdę solidna i nie wygląda tandetnie. Mam nadzieję, że podczas noszenia nie sprawi kłopotu. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia:D ---torebka---
Swetrem jestem niestety rozczarowana, gdyż wybierając rozmiar 36 byłam pewna o odpowiednim rozmiarze. Długość się zgadza jest ok taka jak chciałam, ale szerokość. No kurde dwie Wery by tam weszły. Za szeroki. Więc trzeba uważać przy odzieży.Aktualnie jest dużo przeceniony jakby ktoś był zainteresowany ---sweter---
I jeszcze choker. Marzył mi się taki długi jak sznurówki:) I ten jest idealny. Piękny, kobiecy, zmysły. Jej:) --choker--
Jak na moje pierwsze zamówienie jestem zadowolona, choć nie trafiony rozmiar swetra trochę boli. Bo sweter jest super. Może być noszony w stylu oversize. Choć niezbyt bardzo przepadam za szerokimi ciuchami. Z reguły pogrubiają mnie. A nie tyle starałam się schudnąć i dojść do takiej wagi jaką mam aktualnie, żeby teraz nosić ponownie za szerokie rzeczy.
Na pewno pokażę Wam te ciuchy na sobie, bo planuję w tym tygodniu wybrać się na zdjęcia. 

Jeśli chodzi o wysyłkę czekałam ok.2 tygodnie. Mimo to i tak wybierałam rzeczy z krótszym terminem. 

Zainteresowało Was coś?
Jakby co linki bezpośrednie są przy danej rzeczy

Komentarze

  1. Szkoda, że sweter za duży bo wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i have the same sweater but in a different color..I think it's amazing, cozy and so trendy and cool
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie twoje rzeczy mi się podobają :) szkoda że sweterek za duży bo wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter mi się bardzo spodobał.
    Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kilkukrotnie dostawałam zaproszenie do współpracy z Zafulem ale nie lubię być związana koniecznością zrobienia zdjęć, kiedy pogoda niepewna.
    Czasem żałuję, bo sporo ciuchów i dodatków jest tam fajnych.
    Niemniej za własne pieniądze na pewno bym tam niczego nie zamówiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nadal im się opieram i odmawiam współpracy, wolę mierzyć ubrania w sklepie i być w 100% zadowolona z zakupów

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek cudny, lubię takie luźne, też fajnie wyglądają !
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek bardzo ładny,a le poszaleli z tymi rozmiarami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, czekam na stylizacje z nowymi nabytkami:)
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek wygląda ciekawie. Szkoda, że za duży :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko super, zwłaszcza choker :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten sweterek i również rozmiar S i wcale nie jest taki szeroki. Możesz zobaczyć go w ostatnim poście :)
    Torebka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko trafić z dobrymi rozmiarami. Też niby zawsze dokładnie sprawdzam wymiary, ale i tak nie są dokładne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten sklep i kila dni temu zrobiłam tam zakupy na Święta, kupiłam troszkę prezentów, oby wszystko zdarzyło dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam podobny sweter z Aliexpress i też jest trochę szeroki, może one po prostu wszystkie są lekko oversize ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze się boje zamawiać ubrania z zagranicznych sklepów :) To jest takie ryzyko :)
    Ale sweterek wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne rzeczy, a torebka to prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.