Zamówienie z Zaful: Szara torebka, szary sweter i stanik sportowy

Dzisiaj w krótkim wpisie chciałabym Wam przedstawić swoje kolejne zamówienie z Zaful. Jest to moje 3 zamówienie i ciągle te rzeczy mnie zaskakują. Nie powiem wkręciłam się na maksa. Są to porządne rzeczy ja przystało na takie sklepy. Wydawałoby się, że chińskie, ale to takie nasze textil, pepco czy chiński market. Wszyscy tam kupują i nie narzekamy.
Zamówienie przyszło wczoraj dokładnie po dwóch tygodniach. Już zacierałam ręce z tej niecierpliwości. Mimo to nie jest to najgorszy czas.


Opisze Wam pokrótce co i jak, bo pewnie nie które osoby się zastanawiają jak z jakością, rozmiarami itp. A W przyszłym tygodniu wybieram się na zdjęcia, więc zobaczycie ja na mnie.
Tym razem zamówiłam 
Szary sweterek, trochę taki melanżowy z naszytymi serduszkami. Wydaje się, że te serduszka są z tyłu na łokciach, ale przechodzą na przód. I tym sposobem sweter robi się ciekawszy. Zamówiłam rozmiar S (36) jest lekko luźny, ale zakładając pod spód bluzkę lub top całkiem dobrze wygląda. Podoba mi się jego kolor i te urocze serca. To mnie przekonało do niego. Sweterek jest bardzo przyjazny w dotyku. Nie jest włochaty, ale ma w sobie coś z delikatności. Przyjemne uczucie na skórze. W dodatku jest leciutki.
--Sweter--
Zaintrygowały mnie sportowe staniki. Szczerze to raz w dzieciństwie taki miałam. Oczywiście nie mam zamiaru biegać, ale przy domowych ćwiczeniach zapewne stanie się niezbędny. Chociażby do tych brzuszków co ostatnio lekko się odpuściłam i czas to nadrobić. Bo zbyt mi przybyło. Kolor oczywiście szary.

Skusiłam się jeszcze na torebkę, bo po ostatniej wywarło dobre na mnie wrażenie. Brakowało mi takiej szarej, więc znowu grey rządzi:) Do wyboru są jeszcze inne kolory, ale to szary mnie oczarował. Torebka niby prosta, klasyczna ma dodatek w postaci frędzli.
Nie doczytałam dobrze o niej do końca i tak znowu mnie zaskoczyło, oczywiście pozytywnie. Torebka jest zapinana tylko na zatrzask. W środku nie ma przegródek. Jest jakby gumowa. Fajna taka na książki (jak wybieram się do Biblioteki po nowe, to zapakuję wszystko do środka i z głowy), a także na inne okazje. Zapewne nie raz takie się wydarzą.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i myślę o kolejnym zamówieniu:)
Jak widzicie to zamówienie zostało opanowane przez odcień szarości.
Co myślcie o moim zamówieniu? Zwróciło coś waszą uwagę?
Edit: Sweter i torebka na mnie tutaj 

Komentarze

  1. Wszystko w kolorze szarości, sportowy top mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka wygląda bardzo fajnie, zrobisz z nią jakąś stylizację?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Tak jak napisałam wyżej wybieram się na zdjęcia; )

      Usuń
  3. Bardzo ładne rzeczy, lubię szary kolor w ubraniach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest bardzo ładne :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszalałaś z szarościami ;) Fajny sweterek. Czekam żeby zobaczyć jak prezentuje się na tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaful ma całkiem przyzwoitą jakość, miałam już kilka przesyłek od nich i nigdy nie trafiłam na bubla. fajne rzeczy sobie wybrałaś pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sweter i stanik :) też lubię szarości! pomyśleć że dawniej nie cierpiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter śliczny 😍 Podoba mi się ta torebka,na miasto idealna.

    OdpowiedzUsuń
  10. szary kolor to mój ulubiony, fajne zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane zamówienie :) Sweterek mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi sie podoba :) Ja tez wlasnie niedawno dostalam moje pierwsze zamowienie i niebawem pkaze je na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udane zakupy, sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna torebka i uroczy sweterek :) Ostatnio mam fazę na szarości :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham szarości, torebeczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie robiłam zakupów w tym sklepie. Fajne rzeczy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. szarości <3 to jest to ! uwielbiam, sweterek jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Szarości lubię, podoba mi się stanik i sweterek :) Torebki lubię zapinane i z kieszeniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest zapinana i jedną ma kieszeń taką większą w środku na telefon:)

      Usuń
  19. Myślałam, że tylko ja tak kocham szary kolor mimo, że jest taki pesymistyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swterek i stanik mega mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szare kolory uwielbiam jak i staniki sportowe. Bardzo przyjemnie się w nich biega :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam ten sweterek ale w końcu wybrałam inny :) Uwielbiam Zaful!

    Serdecznie zapraszam na kolejny w tym roku już konkurs na moim blogu! Tym razem do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię szarości :) Oczekuję właśnie również na kolejną przesyłkę z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się to zamówienie . Stanik na pewno Ci się przyda nawet do brzuszków, ja odkąd kupiłam sobie taki sportowy stanik to ćwiczy mi się dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty