Blanx, White Shock, Wybielająca pasta do zębów i kilka inncyh

Jak się okazuje najlepszą pastą do zębów dla mnie jest Blanx. To po pastach tej firmy czuję totalne oczyszczenie, gładkość zębów, odświeżenie i świeży oddech na dłużej. Co lepsze jedna z nich ma fajną moc oczyszczania osadów z kawy, herbaty czy wina.

Najbardziej zależało mi na odczuwalnym oczyszczeniu nalotu z zębów. Szczególnie denerwuje mnie szybkie uczucie osadu na zębach. W tej kwestii bezkonkurencyjnie pomaga mi Blanx anty osad.
Zęby są świetnie oczyszczone i nie czuć osadu przez cały dzień. Kilka razy zdarzyło mi się, że nie miałam jak umyć zębów i musiał mi wystarczyć tylko poranny raz, więc byłam zdziwiona, że tak świetnie daje radę.
Pasta zawiera w sobie pomarańczowe drobinki, które wspomagają działanie oczyszczania.
W kwestii wybielania pomaga mi niebieska pasta Balnx White shock, która posiada fajny gadżet. To nakładka ze światłem led. Jest dobra, bo do wielokrotnego używania. Odkręca się z gwint i pasuje na każdy, nawet na te małe próbki. Nakładka nie powoduje podrażnienia jak paski czy inne tego typu preparaty do wybielania. To światło Led jak przy lampach do hybryd.
Moje zęby z natury są lekko żółte i ciężko je wybielić. Po zastosowaniu lampy zauważyłam bardzo delikatne, ledwo widoczne działanie. Może nawet znikome. Stosuję ją dopiero miesiąc i to jakiś nie cały. Niestety w tym przypadku nie byłam systematyczna. Dlatego zobaczymy na dłuższą metę jak będzie to wyglądało. Chciałabym, aby wybieliło mocniej.
Doskonale wiem, że większość też zależy od pasty do zębów, a nie samej nakładki. Ta pasta spełnia moje oczekiwania względem oczyszczenia, wygładzenia i odświeżenia. A jeśli po dłuższym czasie zęby zostaną bardziej wybielone to będzie sukces. Mimo to nie zważając na nasadkę i tak lubię te pasty.
W kwestii wybielania i ochrony fajna jest też pasta Balnx med classic. Również dobrze oczyszcza, wygładza zęby, odświeża. Najlepsze odświeżenie mogę przypisać serii osad. Ma fajny smak i zapach zostaje na dłużej. Ta jakoś mniej jest mentolowa.
Pasty Blanx poznałam dzięki Shiny Box i to było uwielbienie od pierwszego zastosowania.
Ciężko jest mi teraz znaleźć coś co sprawi, że podoła moim oczekiwaniom. I raczej nie zmienię zdania na temat past tej firmy. No chyba, że coś zmienią sami i się pogorszy. Mam nadzieję, że tak nie będzie.
Biorepair to serie raczej dla nadwrażliwych zębów. I faktycznie w tej kwestii sprawdzają się dobrze. Zresztą po pastach Balnx moje dziąsła nie krwawią. Pasty dbają o nadwrażliwość, chronią nie tylko zęby, ale i dziąsła. Oczyszczają, odświeżają. Choć powiem Wam, że po smakach jakie dają i mimo że to ta sama firma wolę Balnx.
Małe pojemności past mają wiele zalet. Mieszczą się w torbach podróżnych, torebkach. Zajmują mało miejsca. Wszędzie są z nami. Dzięki nim tez możemy poznać działanie pasty. Te widoczne na zdjęciu nie są na sprzedaż. Podejrzewam, że można je znaleźć i dostać w dobrych punktach stomatologicznych, bądź aptekach jako gratis, dodatek. Kilka takich małych pojemności razem tworzy dużą pastę. Stąd śmiało mogę o nich pisać. Zresztą po pierwszych testach od razu czuć różnicę między danymi seriami past. A także między tymi drogeryjnymi.
Dla mnie Blendamed, Signal, Colgate stały się ostatnio bardzo dziwne. Mało oczyszczają, zęby stały się żółte. W dodatku dziąsła krwawiły jak szalone. Ciesze się, że Shiny Box w porę podrzuciło pudełko z pastą, choć małą próbką i dzięki temu są dla mnie najlepsze. Przekonałam się, że Balnx zdecydowanie lepiej chroni żeby, odświeża i oczyszcza. A na tym najbardziej mi zależało.

blanxsklep.pl

Komentarze

  1. miała kilka miniatur past blanx, bardzo dobre, poznałam je dzięki shinyboxowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Z firmą "Biorepair" miałam do czynienia, natomiast z "Blanx'em" już nie - ale zaciekawiłaś mnie swoją opinią na temat tej marki, może sama ją przetestuje :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mogę używać tego typu produktów, bo moje zęby cierpią w wyniku ich używania :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od dawana stosuję Lacalut Aktiv:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety produkty Blanx mocno rozczarowały ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie ciekawe jak będzie przy dłuższym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie te pasty, sa mega skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.