U.R.O.K - Edycja 11 - Marzec 2017

Kilka dni temu w moje ręce wpadła 11 edycja U.R.O.K. Powiem szczerze, że niestety nie ujęła mnie. Jestem trochę zawiedziona. Bardzo słabo wypadło. Dwie poprzednie bardziej mi się podobały. W tej z braku laku nie pogardzę kolejnym żelem pod prysznic i lotionem do włosów.
Zobaczcie co się znalazło:
1. Termissa, Żel do ciała, Produkt pełnowymiarowy, cena: 26,65zł/250ml
2. Diadermine, Kapsułki do twarzy z kolagenem Lift + Ultra Ujędrnienie, Produkt pełnowymiarowy, cena: 19,90zł/opak.
3. Biofficina Toscania, Szminka do ust, Produkt pełnowymiarowy, cena: od 17,99zł/szt.
4. Etre Belle, Hyaluronic Hydra Power – gotowy zabieg nawilżający w 3 krokach, Produkt pełnowymiarowy, cena: 29,90złszt.
5. Armed, Lekos Serum -lotion, Produkt pełnowymiarowy, cena: 45zł/50ml
6. Ava Laboratorium, Maseczka do twarzy z linii Beauty Express Mask, Produkt pełnowymiarowy, cena: 3,69zł/szt.
Box składa się z 6 kosmetyków pełnowartościowych, których wartość nie przekracza 159zł. Ale mamy to taniej w cenie 49zł (pudełko 39zł+ przesyłka 10zł)


A Wam jak się widzi ta edycja?

Komentarze

  1. Coś w tym miesiacy wszystkie boxy słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 tak naprawdę mnie tylko zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez szału, chyba wiosenne przesilenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szminka kusi, ładny kolor a ja kocham się właśnie w brązach :) ciekawe jak ją ocenisz, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. słabiutko, właśnie dodałam swoją opinię, poprzednia styczniowa edycja też mi się nie podobała ;) dzisiaj po raz pierwszy użyłam żelu - bardzo fajny, delikatny, szkoda, że data ważności jest taka krótka.

    OdpowiedzUsuń
  6. zawartość niestety nie powala :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, nic specjalnego :(

    OdpowiedzUsuń
  8. szału nie ma, też nie byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa jak ta pomadka prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna szminka . w moim boxie jej nie było. najbardziej jestem zadowolona z żelu pod prysznic i serum do skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Początkowo zawartość oceniałam jako słabą, ale potem, gdy się okazało, że prawie wszystko (prawie bo oprócz kremu do ust) z chęcią użyję bo idealnie trafia w moje potrzeby to zmieniłam zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty