Spełnij marzenia by Shiny Box Kwiecień 2017

Shiny Box w kwietniu spełnia wszystkich marzenia. Ale czy to faktycznie są takie kosmetyczne marzenia? Na pewno Shiny zaskakuje nowościami. Firmy, które do tej pory nie były mi znane mam okazje poznać.

Zobaczcie co można znaleźć w kwietniowej edycji.
1. -417, Pieniący się żel do mycia twarzy z luffą, Produkt pełnowymiarowy, cena: 116zł/200ml
2. Dr Irena Eris, Błyszczyk do ust, Produkt pełnowymiarowy, cena: 55zł/szt.
3. Faberlic, Balsam tlenowy Air Stream z linii Legendarny Tlen, Produkt pełnowymiarowy, cena: 39,99zł/50ml
4. Krynickie Spam Rozświetlający krem pod oczy, Produkt pełnowymiarowy, cena: 16zł/30ml
5. Joko Make up, Spiekany róż do policzków, Produkt pełnowymiarowy, cena: 24,50/szt.
6. Katalog marzeń, Gift Voucher, Indywidualny prezent cena: 30zł
+ Upominek saszetka szamponu Labone
Pudełko w zależności od naszych potrzeb zostanie personalnie ocenione. Dobre czy słabe, tę ocenę zostawiam Wam.
Mocnymi punktami kosmetycznymi są tutaj -417, Dr Irena Eris, Faberlic, Krynickie Spa, a także Joko. Zobaczymy jak się to będzie miało przy testowaniu. Odpada mi błyszczyk Dr Irena Eris, bo taki już posiadam.
Niestety kwietniowe pudełko rozeszło się jak świeże bułeczki. Można już zamawiać majową zawartość shinybox.pl

Komentarze

  1. Ten krem pod oczy bardzo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełeczko też do mnie przyszło. Szczęśliwie jakiś czas temu zamówiłam sobie subskrypcję ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem bardzo zadowolona z tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  4. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość pudełka, zaciekawił mnie szczególnie błyszczyk:) Wole jednak pudełka z Joybox'a;)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zawartość bardzo przypadła do gustu, ale niestety błyszczyk ma zupełnie nie mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to szczerze,słabe pudełko,nie pod mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia super nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zawartość;) daj znać jak się spisał krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę,ze trafiłyśmy na identyczną wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka -417 ma bardzo dobre kosmetyki :) lubię je!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej cieszę się z żelu -417, użyłam go już kilka razy i zapowiada się naprawdę super. Krem pod oczy ma przyjemny skład. Niestety nie do końca jestem zadowolona z mojego odcienia błyszczyka (Romantic Cream, chyba ten sam co Twój), a róż (nr 8) już kompletnie mi nie pasuje. Ale tak to bywa z kosmetycznymi niespodziankami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej mam ochote na ten błyszczyk :)
    http://paniteesterka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że ten box jest udany, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej jestem ciekawa tego różu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty