Moje wiosenne pastelowe zamówienie z dresslily i sammydress

W ostatnim czasie dotarły przesyłki ze sklepów internetowych typu jak zaful. Tym razem to
Oba sklepy są do siebie bardzo podobne, mają praktycznie większość tych samych rzeczy, czasem różnią się ceną i warto zwracać uwagę na to. Można mieć coś taniej.
Jestem ogromnie zadowolona z wyboru zamówienia. Ubrania są świetnej jakości. Czekają teraz na wyprasowanie, bo pogięte są bardzo. Moja wiosna tego roku jest pastelowa, dlatego jak widzicie dużo ubrań w tych odcieniach. Ogromnie podobają mi się te kolory i te ciuszki. Zresztą wybór na tych dwóch sklepach jest lepszy niż na zaful.

sammydress.com wybrałam:
bluzka ze śliskiego materiału, z wiązaną kokardą przy szyi. Edit: można ją zobaczyć tutaj
kurtka wiosenna pikowana, coś na wzór bezrękawnika z dresowymi rękawami.
sukienka  z koronką, lekka, zwiewna.
powiedzmy, że lekki płaszczyk z kapturem, taka niby parka. Jest z ciekawego lekko pluszowego materiału. Bardzo przyjemny w dotyku, mięciutki. Wiązana w pasie i rękawy podwijane. Edit: można ją zobaczyć tutaj.
bluzka ze zwiewnymi rękawami, chyba nazywa się to "motylkami". I efektem stałego naszyjnika.
Wszystkie te ciuchy zobaczycie po weekendzie na mnie. Ze względu na brak czasu i okoliczności po prostu nie jestem w stanie zrobić tego wcześniej. Dlatego bądźcie cierpliwi. Już muszę napisać i zachęcić Was, bo prezentują się świetnie. Część to szyfon, stąd mocne pogniecenie. Reszta ok.
Przesyłka szła ok. trzy tygodnie. Wszystko w normalnym stanie. Nawet rozmiarowo jest doskonale.
Zapewne lepiej będzie to wyglądało na "osobie". Już nie długo.

Komentarze

  1. Chętnie zobaczyłabym jak sukienka prezentuje się na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokażę, śliczna jest:)

      Usuń
  2. Świetna jest ta kurtka!

    Ps. Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pastele, nareszcie można je wyciągnąć z szafy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pastele, mam podobną pikowaną kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same perełki! Totalnie moje kolory:) super zamówienie, niech się dobrze nosi!

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka. Moje ukochane kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy zamówiłaś
    Błękitna koszula skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pastelowe cuda! Wszystko śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka z koronką prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki, delikatne, kobiece! :)
    Chętnie zobaczyłabym Cie w tych ubraniach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy sobie wybrałaś :) Podobają mi się. Zwłaszcza sukienka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory, a sukienka wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne - zwłaszcza ta koszula i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnia bluzka z naszyjnikiem spodobała mi się najbardziej jednak jestem pewna, że Tobie te ubrania będą znacznie lepiej się prezentowały

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy i piękne kolory , sukienka C U D O !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko takie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ukochany kolor, różowy. <3 Ale o dziwo najbardziej spodobało mi się coś błękitnego - ta pierwsza koszula z kokardą, cuuuudna. :)

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię takie kolory na lato

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zamówienie, sukienka najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. różowy płaszczyk jest mega, bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.