Black and white + beige

Ważne spotkanie, rozmowa kwalifikacyjna, a może tylko spotkanie z koleżankami? Nie ważne jakie to wyjście. Zawsze chcemy wyglądać elegancko. Zazwyczaj zestaw black&white sprawdza się najlepiej. Długo zastanawiamy się nad wyborem, a można zrobić to szybciej i łatwiej zakładając i wybierając taki właśnie set. Nic się tak nie sprawdzi jak prostota. Jest z klasą i pazurem. Klasyk nad klasykami.
Żeby nie było nudno karmel też ma swoje 2 minuty już na samym początku.
Dziś swój debiut ma żakiet z samydress.com. Klik w link i zobaczycie jak wygląda marynarka na stronie. Zdecydowanie lepiej wygląda w rzeczywistości po kilku małych przeróbkach.
Żakiet musiał trochę odczekać swoje, a także musiał też przejść wiele, gdyż jak pisałam Wam numeracja jest troszkę inna. Wybrałam rozmiar M, który okazał się mega duży. Ale kłopoty zostały zażegnane. mimo to podoba mi się jakość tych produktów, nie są takie złe. A czas oczekiwania to nie całe 2-3 tygodnie.
Rewelacyjnie wygląda z czarnymi spodniami. Panterkowe dodatki dodały ekstrawagancji i pazura. Ogromnie mi się to podoba. I nadaje na wiele okazji.
A także nowa biżuteria, który niewątpliwie dodaje nam szyku, mimo, że to sztuczna prezentuje się naprawdę elegancko.
Resztę już znacie z wcześniejszych stylizacji.
 Foto- Fotomaniak
Płaszcz- H&M (sh)
Żakiet- sammydress.com
Spodnie- nn (miejski sklep)
Bluzka- nn (allegro)
Rękawiczki- nn (miejski sklep)
Szal- nn (sh)
Buty- kozakiSzpilki 
Torebka- tu
Bizuteria: Bransoletki- Lemoniq Charms (Lirene), bransoletka z treflem Sensi Crystal
Pierścionek- retro kwiatek 
Naszyjnik- serce 
I jak się Wam podoba takie zestawienie?

Komentarze

  1. Fakt - świetnie leży i wygląd też ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) Marynarka jest śliczna :) i super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny i co ważne nie nudny zestaw, panterka super go ożywia, dostrzegłam też ładnie i ciekawie pomalowane pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu,
      paznokcie to efekt starodawnego i zapomnianego pękacza. Ale za to jak ładnie się tutaj prezentuje z całością:)

      Usuń
  4. super ta marynarka :) właśnie z takiego względu zanim coś zamówię dokładnie sprawdzam tabelki wymiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie moje kolory :-) Uwielbiam takie połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Całokształt i wszystko z osobna.
    Bransoletki bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw. Faktycznie takie zestawienie sprawdzi się na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żakiet jest piękny! I masz cudne paznokcie:) Całość mi się bardzo podoba, uwielbiam takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie jak zawsze ;)
    Mam ten naszyjnik serduszko tylko w kolorze złota ale nie zbyt mi się podoba bo jest takie żółte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam, bardziej kojarzy mi się ze starym złotem

      Usuń
  10. Stylizacja w białej marynareczce, bardzo mi się podoba. Nie którzy twierdzą, że panterka jest passe, ale ja lubię czasami panterkę założyć. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę co dziennie panterkę, każdy ją nosi. Nie wiem czemu ma być passe:)

      Usuń
  11. świetne zestawy, bardzo ładne kozaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba! chyba najbardziej ze wszystkich prezentowanych do tej pory stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje. Moją uwagę zwróciły jednak paznokcie :) Można wiedzieć co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier to pękacz Sally Hansen, pokazywałam go bardzo dawno temu. Mimo to jego konsystencja jest bardzo dobra. Nie wiem jak to robi. A pod spodem zwykły biały lakier
      http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2012/11/sally-hansen-crackle-overcoat-08-ink.html

      Usuń
  14. bajecznie wyglądasz ;)
    żakiet boski :)
    włoski piękne :)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, uwielbiam biało-czarne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. no ten żakiecik jest śliczny! i paznokcie fajne :D jak ja dawno nie używałam pękacza ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak przecież piaski, piórka teraz w modzie:P
      mimo to fajnie się prezentuje:)

      Usuń
  17. Look piękny - uwielbiam Twoje stylizacje, bo są proste i mają w sobie cholernie dużo sexapilu. Piękne pazurki, a kolor szalu taki jaki pragnę mieć i długo poluję na niego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, strasznie podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała stylizacja,, chyba jedna z Twoich najlepszych. Super ten żakiecik, marzyłby mi się beżowy, ciekawe czy mają w takim kolorze:) buty - kozaczki i czółenka też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że to jest beżowy. Taki właśnie chciałam kolor i przyszedł ten
      może inny krój jest beżowy

      Usuń
  20. Wspaniała stylizacja! Naprawdę mi się podoba! Ekstra!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żakiet jest rewelacyjny :) Trochę niebanalny ale świetny na różne okazje a Ty kochana wyglądasz w nim mega:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny te zakiet. Panterka przy mankietach super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twrazy Ci w tej jasnej marynarce :) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś bardzo fotogeniczna, aparat Cię kocha :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie muszę się rozejrzeć za takim żakietem - a takie serduszka (naszyjniki) znalazłam ostatnio na allegro po 1,98 więc obie wersje muszę sobie zakupić bo ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No po prostu pięknie wyglądasz w tym żakieciku i spodniach! :) Elegancko! Półbuciki nad wyraz mi się podobają. Sama chętnie bym takie nosiła. Lakier cudnie współgra z tym wisiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna jest ta marynarka a buty- szpilki właśnie na promocji! za śmiesznie niską cenę!

    OdpowiedzUsuń
  28. a wiesz, że celnicy zatrzymali moją paczkę z summydress? nie wiem jakie cło mi naliczą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czytałam na fb. Nie za ciekawie to wyszło. A miałam organizować konkurs z nimi i chyba sobie odpuszczę, nie chcę mieć nie przyjemności później.

      Usuń
  29. Świetny set!! Marynarka jest rewelacyjna!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  30. kozaczki w moim stylu :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty