Motyw kwiatów

Wczoraj miałam urodziny. Stuknęła mi magiczna liczba, której bardzo się bałam. Nie czuję, że mam już tyle lat, ale metryki nie oszukam. Teraz rozumiem jak wiele osób tłumaczy, że ciągle czuje się młodym. I chyba tak jest najlepiej....więc zostańmy w młodzieńczych klimatach wiecznego jeansu i nie przemijającego motywu kwiatów.
Tę piękną spódniczkę dorwałam w sh hehe:D, no tak znowu posypią się komentarze o szczęściu w znajdowaniu takich perełek. Wpadła mi w oko, więc ją chwyciłam bez zastanowienia. Kto pierwszy ten lepszy. Jest cudna nie zaprzeczycie! Rozkloszowana, ze świetnym motywem. Szkoda, że więcej na niej czerni, ale i tak wybaczam. Na ten czas jak znalazł.
Nowością jest także beżowa torebka z kupbuty.com Brakowało mi jasnej dużej torebki i oto jest. Kupbuty.com ma szeroki wybór i jak przyjdzie coś kupić to długo muszę się zastanawiać co wybrać, bo pewnie pół sklepu bym wykupiła na raz.
Swój debiut na blogu ma także niebiesko-biała bransoletka i uroczy naszyjnik z Avon. Nadaje się do wielu stylizacji. Ci co obserwują mnie na instagramie widzieli już go przy morelowej sukience, która miałam ubraną na święta. Sukienkę z udziałem tego naszyjnika pokażę Wam jeszcze w lepszej scenerii, gdyż nie robiliśmy praktycznie żadnych zdjęć na święta. A spacery były spontaniczne bez aparatów. Pełna prywata. 
A resztę już znacie z innych stylizacji.
Kurtka- nn
Spódnica- sh 
Bluzka- allegro
Torebka- kupbuty.com
Naszyjnik- Avon
Bransoletki- czarna (shinybox), niebiesko-biała- sensi crystals- biżuteria marzeń

Lubicie motyw kwiatów?

Komentarze

  1. Ślicznie, fajne zdjęcie 9 ;) jak z gwiazda filmowa

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :) podoba mi się torebka (szukałam podobnej, złaziłam całą galerię i nic!) i paznokcie, co to za lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier to pastelowy błękit pierre rene
      http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2012/07/top-flex-care-pastelowy-bekit242.html

      Usuń
  3. Śliczna spódnica i dobrze na tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie spódnica śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką spódnicę znalazłaś w sh? Piękna... Zazdroszcze, ja nie odwiedzam tych miejsc bo nigdy nic nie umeiałam znalezc na siebie i wole sieciówki, właśnie dlatego , że biorę mój rozmiar a nie musze szukac. Czasami z sh wychodziłam bez niczego i mnie to drazniło...
    Poza tym teraz mam zbyt zawalony praca tryb zycia i nie mam zbytnio kiedy sh odwiedzić....
    Bynajmniej piekna ta spódnica.
    Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na sh trzeba mieć czas, odwiedzać regularnie i szperać, choć ja mam wygodniej, bo wszystko na wieszakach wisi i tylko przelatuje.

      Usuń
  6. Spódniczka jest świetna! Jak dla mnie trochę za długa, ale poradziłabym sobie z tym ;) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ta długość jest ok. Dobra do kościoła, panowie nie mają gdzie zerkać:P

      Usuń
  7. Wyglądasz przecież bardzo młodziutko :) spódniczka rewelacyjna naszyjnik również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że mimo swojego wieku postrzegana jestem jako młodsza

      Usuń
  8. Musze w końcu i ja wybrać się do sh skoro tam takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż jestem ciekawa co Ty znajdziesz w swoich okolicach

      Usuń
  9. Taki zestaw bardzo odmłodził Cię :) Super Ci pasuje.. Więcej kwiatów :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam w gronie 30-tek!!! Ależ piękna ta spódniczka, chętnie bym taką przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Chociaż pewnie wszystkie rzeczy pojedynczo jakoś słabo by mi się widziały (bo i kurtki z dżinsu i kwiatowe spódnice jakoś niezbyt w moim guście są ;p) to całość jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że Ci się podoba. Własnie kojarzę, że nie jesteś amatorką jeansu

      Usuń
    2. Podoba mi się torebka i buty!

      Usuń
  12. pięknie! wyglądasz kwitnąco i bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna z moich ulubionych stylizacji ostatnio. Lubię rozkloszowane spódnice od zawsze :) I też często łączę je z dżinsową kurtką :)
    Świetne dodatki, kolor lakieru i torebka :) Ciekawie połączyłaś wszystkie kolory. Chyba nawet nie pomyślałabym o takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię oglądać twoje zdjęcia :) zawsze ślicznie wyglądasz.
    ja dopiero teraz zaczynam przekonywać się do takich dużych naszyjników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zdjęcia się podobają:) to motywuje
      sama nie bardzo przepadałam za takimi naszyjnikami, ale odkąd je mam coraz bardziej mi się podobają. Czasem trzeba czasu, aby dojrzeć do czegoś i przekonać się samemu

      Usuń
  15. Też mnie coś ostatnio kuszą motywy kwiatowe, muszę nadrobić braki w mojej szafie, bo kwiatow w niej zdecydowanie brak :). Wyglądasz bardzo wiosennie i kobieco, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie. :) Od zawsze podobał mi się motyw kwiatów, ostatnio kupiłam sukienkę w ten wzór, czekam aż do mnie dotrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie się nią pochwal, chcę zobaczyć.

      Usuń
  17. A mi nie bardzo się podobasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkim muszę się podobać:P
      ja się w niej dobrze czuję, chowa mi wielkie uda i biodra:P
      swoją drogą to spódnica:)

      Usuń
  18. No to kochana wszystkiego najlepszego! :* Ja się dziwnie czułam na 20-tych urodzinach, to uczucie, że już nigdy nie będę nastolatką ;p Chociaż i tak wszyscy mi mówią, że wyglądam na 15 lat więc... :D
    Spódnica świetna, Ty to masz szczęście :) Cała stylizacja super.
    a nie wiedziałam, że masz insta, już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      nigdy się człowiek nie czuje na tyle ile wygląda:)
      mam mam insta od kilkunastu dni:)

      Usuń
  19. Cudownie wyglądasz! Śliczny outfit ;) Bardzo mi się podoba ta spódnica. Uwielbiam sukienki z motywem kwiatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet lakier dobrałaś pod kolor bransoletki:D

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudownie laleczko ♥ piękna jest ta spódniczka- zakochałam się ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie chciałam złożyć nieco spóźnione życzenia urodzinowe - niech się spełnią wszystkie Twoje marzenie :) A wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten motyw na ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna, choć nie lubię takich motywów :-)
    Mnie urzekła torebka, lecę zobaczyć ile kosztuje, bo szukam czegoś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja Wero, buty i torebka - obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz pięknie :) Wszystkiego najlepszegoo :* (Trochę spóżnione)
    Ale chyba nie ma czego się bać tych dwudziestu lal :)

    OdpowiedzUsuń
  27. paznokcie i branzoletki bomba!
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego i spełnienie najskrytszych marzeń :) Widzę, że jesteśmy w jednym wieku ;) Piękne zdjęcia i udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty