Orphica, Timeless, Krem na dzień Anti-Ageing

Moja skóra po 30-stce wymaga kompleksowego wsparcia, dlatego tak chętnie sięgam po kremy do twarzy anti-ageing, które wzmacniają moją pielęgnację o działanie przeciwzmarszczkowe. Aktywne składniki pobudzają komórki do produkcji kolagenu i elastyny. Jest to istotny element, aby zachować młody wygląd na dłużej i cieszyć się sprężystą, odżywioną i wygładzoną skórą.
Krem anti-ageing dostajemy w szklanym białym opakowaniu, który posiada treściwy, choć lekki krem krem o żółtej barwie. Dobrze i szybko się wchłania, nadaje pod makijaż. Skóra nie świeci się. Posiada bardzo lekki, subtelny zapach, kosmetyku z górnej półki. Lekko ekskluzywny zapach.
Timeless to krem do stosowania na dzień, przeciwzmarszczkowy, który idealnie się wchłania.
Idealny dla kobiet, które szukają ochrony i nawilżenia, a także borykają się z oznakami starzenia się i zmarszczkami.
Krem Timeless perfekcyjnie nawilża skórę, jest to głębokie nawilżenie, solidne, które przynosi ulgę suchej skórze. Sprawia, że skóra staje się cudownie jedwabiście gładka, bajecznie miękka. Cudownie napięta i elastyczna. Świetnie uczucie na skórze. Można poczuć pełen komfort nawilżenia, odżywienia, samego noszenia i efektów. Krem faktycznie napina skórę, przez co zmarszczki mimiczne stają się mniej widoczne. Krem również lekko rozjaśnia skórę oraz posiada, filtr spf20 (działa przed szkodliwym działaniem promieniowania UVA i UVB).
Krem anti-ageing Timeless z formułą Pro-Lift Complex został wzbogacony o potrójne działanie, dzięki temu skóra staje się sprężtsa, intensywnie odżywiona i wygładzona.

Z czasem skóra traci nawilżenie, a dzięki temu kremowi jest głęboko nawilżona, i ujędrniona, nigdy nie staje się wysuszona. To wielka zaleta przy suchej skórze, która woła o pomoc.
Bardzo polubiłam się z tym kremem i lubię po niego sięgać, ponieważ zapewnia mi odpowiednie działanie.

Krem po otwarciu może być stosowany tylko 6 miesięcy.
Krem nie podrażnia skóry, nie zatyka porów.
Koszt kremu to 129zł/50ml – zdecydowanie cena adekwatna do działania. 
 

Komentarze

  1. Takie mega nawilżenie przydało by się także mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie także krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że warty jest swojej ceny, ale obecnie nie mogę sobie pozwolić na taki luksus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nawilża to jest idealny dla mnie, bo mam skórę suchą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro rozjaśnia skórę, to coś dla mnie :) Jeszcze nie miałam produktów z pielęgnacji z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz buźkę jak nastolatka, bez makijażu robi jeszcze większe wrażenie niż z , nie miałam jeszcze kosmetyków marki ORPHICA ale czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu. Bardzo ładnie się prezentuje. Widać, że odpowiednio dba o skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo już o tej marce i ich kremach słyszałam, w końcu muszę się z nimi osobiście zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. za kazdym razem orphica mnie zaskakuje skutecznościa i dzialaniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja recenzja coraz bardziej mnie kusi do zapoznania się z kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam tej marki, kusi od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy krem, z chęcią bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem-marzenie ;) Myślę, że byłabym zadowolona, podoba mi się jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy krem, z przyjemnością w najbliższej przyszłości wykorzystam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. markę znam, kremu nie miałam, bardzo ciekawy, plus za dużą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat krem to produkt za który mogłabym dać większą kwotę, jednak teraz mam jeszcze 2 na zapasie więc trochę czasu mi zajmie ich użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło wspominam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krem wydaje się ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy krem. Lubię takie co głęboko nawilżają naszą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten krem i bardzo dobrze sprawdza się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej firmy ale zaciekawilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie to totalna nowość - nie wiedziałam, że orphica ma krem do twarzy w swojej ofercie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy ten krem, moja skóra uwielbia takie mega nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja własnie jestem w trakcie poszukiwań kremu dla siebie na pierwsze zmarszczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile mniej więcej trzeba go używać żeby zauważyć różnicę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudem będzie z lekka jak w ogóle zobaczysz różnicę. Niedawno skończyłam 3 opakowanie i niczego nie widzę u siebie poza pojawiającymi się krostkami. Poszukaj sobie może czegoś innego konkretnie ze składnikami na zmarszczki. Zaoszczędzisz czas i pieniążki :)

      Usuń
    2. serio? a co ten krem na takiego że taki ci porobiło się ze skórą? :O wyszłaś już z tego?

      Usuń
    3. Wyszłam tylko dlatego że nawilżałam maksymalnie skórę plus pilnowałam składów. Ten krem z góry jest nic nie warty pod względem inci. Teraz już to niestety wiem. Szkoda tylko że się wymęczyłam przy tym. Teraz tylko hydrolaty naturalne, richevon jako kosmetyk 2w1 (zmarszczki i nawilżenie), żele naturalne do mycia twarzy itp.

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty