Sól rozgrzewająca owoce cytrusowe BeBeauty


Jakiś czas temu będąc na zakupach spożywczych w Biedronce sięgnęłam po wychwalaną sól BeBeauty jakoś tak bez przekonania, ale kupiłam. Efekt był dużo lepszy niż sam zakup:)

Sól do kąpieli rozgrzewająca 
owoce cytrusowe 
BeBeauty
Zawiera ekstrakt z imbiru i żeń-szenia 
Opakowanie: Wybrałam pomarańczowe, ono najbardziej mnie przyciągało, szczególnie zapach owoców cytrusowych, plusem, a i dla wielu minusem jest brak folii pod nakrętką, dla mnie to plus, bo sól mogę powąchać. Zazwyczaj tą otwartą kupuję.

Konsystencja: Oczywiście jak sól to kryształki soli. Są duże, grube, ostre, pomarańczowe, po zetknięciu się z wodą stają się przeźroczyste. Woda robi się żółto-pomarańczowa, w zależności od ilości. Sól rozpuszcza się po kilku minutach, ale przez dłuższy czas czuć taki nalot, jakby okruszki. 
Zapach: Przepadłam, zapach obłędny, bo nie spodziewałam się, ze sól BeBeauty pachnie tak samo jak sól Farmony, zapach w opakowaniu ten sam cudowny orzeźwiający, cytrusowy, przewagą jest jakby pomarańcz. W wodzie czuję jakby mniej, ale to wszystko wina tego, że przebywam w tym pomieszczeniu, bo ogólnie sól ma mocną woń, np. ostatnio syn wlał do wody, jak wróciłam to cała łazienka pachniała, zapach rozszedł się po całym mieszkaniu, ale przebywając w wannie sama tego nie czułam, bo przesiąkłam tym. Bo zapach długo się utrzymuje nawet na skórze, co jest dla mnie zaskoczeniem, że taki tani i taki dobry.

Działanie: Sól ma zmiękczać skórę i też tak robi w zetknięciu z gorącą wodą. Producent zapewnia, że jest rozgrzewająca i tutaj także się nie zgodzę, brak tego efektu. I tak dolewam, co jakiś czas mega gorącej wody. Ale jak by się nie czepiał tych dwóch detali to sól jest genialna. Przede wszystkim umila czas swoim cudnym i odprężającym zapachem. Można się rozkoszować w zimne i długie wieczory w wannie. Ona niczego nie wnosi do naszej pielęgnacji oprócz lepszego samopoczucia, a to już jest bardzo dużo. Po całym męczącym dniu i minusowych temperaturach jest naprawdę ukojeniem, chwilą relaksu w  domowym zaciszu.
O wysuszaniu mogę powiedzieć tylko, że po każdej kąpieli w tej chwili mam suchą skórę, a dzieje się to przez suche powietrze i wodę, więc nie do końca wiem, czy wysusza, ale na pewno nie nawilża.
Wydajność jest średnia, to tez zależy od tego ile wsypiemy soli, 2-3 nakrętki to tak przy codziennym stosowaniu starczy na 3 tygodnie. Ale codziennie nie wszyscy mają czas na taki relaks, więc do miesiąca czasu powinna wystarczyć, przy cenie 3,75/600g to wprost genialne połączenie.
Już mam ochotę na kolejne opakowanie i chyba spróbuję inny zapach, choć ten przypadł mi najbardziej, bo jest odprężający i kojarzy mi się właśnie z takimi jesiennymi wieczorami, może przez ten imbir, którego i tak nie czuć:P
Za ta cenę naprawdę warto spróbować! Koniecznie, bo to świetny produkt!

Znacie sól BeBeauty?

Komentarze

  1. znamy i kochamy, przynajmniej ja ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, brzmi zachęcająco. Sama soli nie używam, ale chyba kupię chociażby do okazjonalnego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sól możesz wykorzystać nawet do dekoracji domu. np. wsypać do butelki, a zapach będzie roznosił się po domu:)

      Usuń
  3. Jestem wielką fanką. Muszę powiedzieć że zapachy mają świetne, chociaż w samych opakowaniach nie są zachwycające. Nie polecałabym oliwkowej, śmierdzi niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok oliwkowej będę się wystrzegać, dzięki:)

      Usuń
  4. znam te kosmetyki, jednak soli nie kupuję, bo zwyczajnie nie mam wanny:/

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh uwielbiam zapach tej soli :P

    OdpowiedzUsuń
  6. skuszę się :) mój brat będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Barzdo lubię te sole, teraz mam oliwkę:)
    Za tą cenę są rewelacyjne, głównie stosuje je do kąpięli stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się że można ją porównać do Farmony, może się skuszę gdyż uwielbiam owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również z nich korzystam... i jak do tej pory jestem zadowolona z każdej, jaką do tej pory nabyłam.... przepięknie pachną..... i jak dla mnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi być świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się w nią zaopatrzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym tylko miała wannę, to na pewno bym się popluskała w wodzie z dodatkiem tej soli:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam nie jedną,lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam :) więcej wsypałam to zapach był intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za chwil kilka idę do biedronki więc wiem z czym wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, ja będę w poniedziałek to chce kupić drugą, ta mi się kończy:)

      Usuń
  16. Chętnie ją kupie szczególnie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam soli do kąpieli. Kiedyś było inaczej, ale teraz jestem raczej zwolennikiem kawioru. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie urozmaicenia kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię biedronkowe sole bo są naprawdę dobre w porównaniu z innymi a trochę ich już testowałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Też ją miałam i zgadzam się z Tobą bardzo fajna sól i taniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam też tą pomarańczową - teraz przymierzam się do miodowej i lawendowej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko leżę w wannie, ale chyba zachęciłaś mnie do zmiany nawyków i zakupu tej soli. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam !
    Jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam ten z algami i przyznam jestem zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja rzadko używa soli do kąpieli , ale jestem fanka tych biedronkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lubie je uzywac do jakiegos taniego plynu do kapieli bo wtedy nie swedzi mnie skora :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ...czyli jest idealna na jesienne smutki...:)

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam ją, jest bardzo tania , więc spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie mam wanny a kusi mnie niemiłosiernie!:\ Myslisz, że jak sobie wsypię do jakiegoś kubeczka i postawię w pokoju to będzie pachnieć? W sensie- czy będzie cokolwiek czuć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno, bo zapach dosyć intensywny
      miałam zamiar wsypać do podłużnego flakonu

      Usuń
  30. właśnie jem mandarynki i normalnie poczuła to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o kremach BeBeauty, ale tę sól widzę po raz pierwszy;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie umilacze kąpieli :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam w tej chwili oliwkę a wcześniej miałam miód z mlekiem. Jak dla mnie bardzo fajne sole. Od jakiegoś czasu nie mam już wanny ale sól wykorzystuję do kąpieli stóp, szczególnie przy pedicure. Na pewno kupię tą pomarańczową wersję, wąchałam kiedyś w sklepie ale nie wiem jakoś wybrałam oliwkę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kusisz ta solą więc jak będę w Biedronce to na pewno ją zakupię. A ta sól wsypuje się już do napełnionej wodą wanny czy tak jak płyn do kąpieli? Wstyd się przyznać ale takich grubych soli jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wsypuję jak woda jest już w wannie, tak samo przy moczeniu w misce:)

      Usuń
    2. Dzięki :) W takim razie ją zakupię :)

      Usuń
  35. Uwielbiam ją, ale ciężko ją znaleźć u mnie bo to limitka zimowa była;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty