Floslek, Arnica, Nawilżający krem Arnikowy spf 15

Mała, wąska tubka z odkręcaną zakrętką. O modnym:P miętowym kolorze. W pierwszej chwili przeżyłam szok. Bo do tej pory nie spotkałam się z kremem o takim zabarwieniu. 
Wbrew pozorom krem dobrze się nakłada, świetnie rozprowadza. Jest taki leciutki wręcz jak mus. Po nałożeniu kolor kremu znika, wtapia się w skórę. I wszystko wygląda tak jak przy nakładaniu zwykłego białego kremu. Idealnie się wchłania, przy czym nadaje się pod makijaż. Choć zostawia delikatnie tłustą, świecąca się powłokę typową przy filtrach. Bo ten krem posiada filtr ochronny spf15. Taka mała zmyłka. Nie klei się, ani nie lepi.
Krem posiada dziwny zapach. Całe szczęście jest ulotny i po chwili wcale go nie czuć. 
Krem delikatnie nawilża. W tej chwili nawilżenie jest wystarczające, ale na sezon jesienno-zimowy byłby stanowczo za słaby.
Krem delikatnie wyrównuje kolory skóry, maskuje delikatne zaczerwienienia. Ale nie kryje całkiem jak fluid czy korektor, ani tym bardziej lekki krem tonujący. Bardzo słaby delikatny efekt. Spodziewałam się większego, myślałam, że jak zielony kolor to zamaskuje mocniej czerwone miejsca. Ale do końca sobie z tym nie radzi.
Nie maskuje naczynek, a ni tym bardziej niedoskonałości. W tej kwestii jest za słaby i trzeba szukać pomocy w innym kosmetyku bardziej kryjącym.
Łagodzi podrażnienia na twarzy. Szybciej goi strupki i pryszcze.
Ogólnie krem jest ok. Przyjemnie się go stosuje na dzień, pod makijaż. Nawilżenie na tą chwilę także bez problemu. Ale szału nie robi.
Jeśli lubicie arnikę i wierzycie w jej cudowne moce warto spróbować dla własnego przekonania się. Bo krem nie robi żadnej krzywdy. Nie uczula, nie podrażnia. Ani tym bardziej nie zapycha.
Możliwe, że Wy odnajdziecie swój cudowny krem na dzień.

W kwestii kremów nawilżających mam swojego faworyta i będę się go na razie trzymać. W tej dziedzinie ciężko jest mnie zaskoczyć lub zachwycić.

Krem w sklepie Floslek kosztuje w promocji 17,99zł/50ml


Komentarze

  1. myślę, że w tej cenie to jeden z lepszych kremów. miałam co prawda tylko próbki ale zrobił na mnie bardzo dobre wrażenia. średnio nawilża, na pewno nie nadaje się do cery bardzo suchej i odwodnionej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda może zawieść te cery pod tym względem

      Usuń
  2. Szkoda, że tak trudno go dostać w sklepach stacjonarnych :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam krem pod oczy z arniką, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja potrzebuję czegoś matującego, także nie dla mnie.
    A szkoda bo ciekawy ten miętowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaki jest Twój fawotyt dotyczący kremu nawilżającego? jestem bardzo ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele razy podkreślałam i pokazywałam go w ulubieńcach Krem Pharmaceris lekki krem głęboko nawilżającyspf20 i multilipidowy krem także z serii A

      Usuń
  6. floslek czasem bardzo miło zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej serii i na razie chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że kiepsko maskuje naczynka... gdyby robił to dobrze - skusiłabym się

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kremik ale zapewne nie sprawdził by się na mojej tłustej cerze

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę , że kiedyś ten krem będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obecnie z Flos-leku używam żelu arnikowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nie dla mnie z tego, co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety mam tylko żel arnicowy który świetnie działa na since. A na razie raczej nie planuję kupować innych produktów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawie. Póki co mam jeszcze kremy do twarzy, ale zastanowię się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stosuję maść arnikową.
    Moje lekarstwo na siniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mnie arnika nie zachęca i nie kusi choć sama firma bardziej ale szkoda że ich produkty są słabo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zachęcająca w tym wszystkim jest cena ;). Arnika podobno bardzo dobrze goi, ale to chyba zależy od indywidualnych skłonności skóry. Myślę, że warto popróbować za tą cenę.
    Jak ktoś chce sprawdzić za darmo to pozostaje wygrać krem w konkursie tu http://mamzadarmo.pl/wygraj-zestaw-kosmetykow-floslek-z-serii-arnica/
    Niestety tylko 5 zestawów, ale za to po 3 kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go, całkiem fajny kremik. Mama mi go często podkrada :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty