Listopad 2015: Miss Autumn by Shiny Box

Miss Autumn to listopadowe pudełko Shiny Box, który jak widać stawia na całkowitą pielęgnację. Jesień to taki moment, gdzie nasza skóra wymaga więcej. Potrzebuje większej troski i zadbania. Shiny Box nam to ułatwia i w jednym pudełku zagościły produkty do pielęgnacji każdej części ciała, no prawie każdej. 
Taka wiadomość wiele osób ucieszy, a wiele i zmartwi.  
W mojej zawartości pudełka były takie kosmetyki jak:
1. Enklawe, Regenerujące serum AllForYou - Produkt pełnowymiarowy, cena: 79zł/30ml
2. Norel, Krem rozjaśniając-wygładzajacy z kwasem migdałowym - Próbka, cena 80zł/50zł
3. Enklawe, Mydło naturalne - Produkt pełnowymiarowy, cena: 28zł/szt.
4. Delia, Krem do stóp, regulator potliwości -  Produkt pełnowymiarowy, cena: 7zł/100ml
5. AA, Oil Essence Kremowy żel do mycia ciała Orchid, - Próbka, cena: 10zł/250ml
6. AA, Oil Essence  Multi balsam do pielęgnacji ciała Orchid, Próbka, cena: 13zł/250ml
7.  AA, Oil EssenceSerum do rąk aktywnie regenerujący, cena: 11zł/75ml

Z początku, gdy widziałam na innych blogach tę zawartość słabo byłam zadowolona, gdyż większość to same próbki i jakoś tak nudno w tym pudełku.
Gdy już przyszło okazało się, że produkty AA skradły moje serce zapachem. I już żałuję, że nie są to duże pełnowartościowe produkty. Choć za AA nie przepadam to ta seria mimo małych pojemności przypadła mi do gustu. Idealne na wyjazdy. 
Krem do stóp jest mile widziany, gdyż poprzedni mi się skończył. Pojawił się w czas.
Mydła w kostkach bardzo lubię.
Brakuje mi tu kosmetyku kolorowego. Kurczę zawsze jest jakieś „ale”. Mam nadzieję, że ta opcja pojawi się w grudniowym boxie. I nas mile zaskoczą.

Z tego co zauważyłam wiele osób bardzo narzeka na tę edycję, a przecież zostały wyprzedane wszystkie pudełka. Do zakupu listopadowego Was nie zachęcę, gdyż go już nie ma. Za to można zamawiać już poprzednie i grudniowe i domyślać się co będzie. Oby było kolorowo i świątecznie:)
--- SHINY BOX --- 

A z tego co przed chwilą widziałam na Faceboku na pewno jednym z kosmetyków w grudniowej wersji będzie olejek do ciała Mokosh o zapachu pomarańczy z cynamonem! Uwielbiam Mokosh i ta wiadomość ogromnie mnie ucieszyła.
 
facebook.shinyboxpl 

Komentarze

  1. Tez bardzo lubię produkty Mokosh, ale niestety cynamon nie do końca do mnie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej produkty AA mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak srednio mi się podoba to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze względu, że nie przepadam za AA pudełeczko nie podchodzi mi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja preferuję, kiedy w tego typu pudełkach są produkty do pielęgnacji, chyba jeszcze mi się nie zdarzyło, abym była w 100% zadowolona z kolorówki, którą w boxach znalazłam :)
    Zawsze znajdą się zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy zawartości - mnie tam się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na grudniowy ;))
    Ten mnie nie powalił... Aż w szoku jestem, że wyprzedany już...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, też mam ten box i jestem zadowolona bo jest w 100% pielęgnacyjny, mój wrzos niestety strasznie się sypał i musiałam się z nim pożegnać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo okazale:)
    a ile taki shiny boc kosztuje? w przyszłym roku wracam do Polski i zastanawiam się nad prenumeratą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy subskrypcji pierwsze pudełko kosztuje 49zł i przesyłka gratis

      Usuń
  9. Mydełko wyglada apetycznie :)

    _________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aż się skuszę by kupić pełnowymiarowe produkty AA :) Próbki niestety na długo mi nie starczają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też bardzo spodobały się zapachy tych próbek AA, ogólnie zawartość jest całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty