Burgund i fantazyjna czerń

Czerń to najlepsza baza do stworzenia ciekawej stylizacji. Zapewne nie jedna i nie jeden z Was o tym wie. Oczywiście na święta nie zabraknie i u mnie czerni. Od dłuższego czasu wzbraniałam się przed nią, kupowałam wszystko czarne, aż w końcu przyszedł moment łączenia tej barwy z innymi. Zmiękcza look i jednocześnie nadaje kontrastu, wyrazistości całemu zestawowi. 
Dzisiejszy zestaw to nie całkiem zestaw na co dzień. Bardziej elegancko, choć przypomina trochę grzeczną, a może i przez te rajstopy nie grzeczną wersję szkolną. Mimo to jest z pazurem. Dziewczęco-szkolny look. I taka wersja mi też mi się podoba. Tak dla odmiany.
 
Na stronie czasnabuty.pl Jest fajna akcja z kalendarzem grudniowym, a każdego dnia inna promocja. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zachęcam!
 
Płaszcz- nn
Torebka- manzana.pl
Szal- nn
Spódnica – nn
Sweter- nn
Rękawiczki – Textil
Foto: fotomaniak

Komentarze

  1. Swietnie wygladasz! Fajowa spodniczka i rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pazurem, dzięki rajstopom ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) a burgund kocham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopki są super! Musze sobie takie kupić ;) Gdzie polecasz ich poszukać? Jakieś pewne źródło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie rajstopy Adrian są w Intermarche, a internetowo to polecam stronę http://sklep.adrian-rajstopy.pl/strona_glowna.php

      Usuń
  5. Odważnie, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe też kiedyś miałam takie rajstopy :)
    I przyznam, że ani razu ich nie ubrałam ...

    Zapomniałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczęco i seksownie-świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie ! super rajstopy<3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw kochana, jednak ja bym zastosowała do tej stylizacji klasyczne, kryte rajstopy. Tak czy inaczej to tylko moja opinia :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważny ten zestaw ;)
    Ale młodzieżowy bardzo, a Święta to czas, w którym każdy jest młody duchem, zatem wszystko jest na swoim miejscu :)

    Zgadzam się, nie ma lepszej bazy od czerni - mając w szafie trochę czarnych rzeczy jesteśmy w stanie zbudować każdy zestaw, nawet jeśli ubrań bardziej kolorowych mamy w niej nieco mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopy i sweterek cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look. Z płaszczykiem elegancko, po zdjęciu płaszczyka z pazuerm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy dziewczęcy look :)
    Świetne rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te rajstopy strasznie mi się nie podobają. Gdyby nie one cały strój byłby ok. Ale widzę że teraz taka moda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się Twoje nogi. W tych rajstopach i spódniczce nabierają już smaku wyobraźni!
    KOBIEEEETHAAAAA
    R.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty