Avon się sprawdza

Widzieliście kto został nowym Ambasadorem Avon? No przecież, że Hubert Urbański. A wraz z nim pojawiła się fajna akcja „ Avon się sprawdza”, z której można się dowiedzieć co najbardziej Polki lubią kupować z katalogowej marki. Hubert to sprawdził, więc nie będzie ściemy:) To Bestsellery, które zapewne większość z Was zna.
Redukcja zmarszczek za pomocą kremu Anew Ultimate Supereme
Konturowanie twarzy dzięki perełkom brązującym Avon True
Piękne i ponętne pełne koloru usta z pomadką.
Zwiększona objętość, kocie spojrzenie za sprawą Ultra Volume true
Jędrne ciało bez cellulitu na wiosnę dzięki Coooling Tone
Znam pomadki, które jak zwykle zaskoczą wyrazistym kolorem, a niektóre i doskonałą trwałością. Perełki brązujące to także fajna propozycja na lato, które znam od uhuhu. Odnośnie tuszu to akurat ten się u mnie nie sprawdza, szczoteczka z włosia, która totalnie skleja rzęsy, robi grudki. Jednak są inne mascary np. z silikonowymi szczoteczkami, które bardzo mi pasują. A jędrne ciało bardzo lubię i chętnie przekonam się czy warto kupować to serum, jak i krem przeciwzmarszczkom.
Jestem ciekawa czy znacie te kosmetyki i czy tak samo uważacie jak Avon, że to Bestsellery?

Komentarze

  1. Jakoś Hubert mi nie pasuje na ambasadora najbardziej z tych rzeczy ciekawi mnie maskara.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic nie miałam od Avon. Chętnie powrócę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te perełki i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami 🙂 muszę przyjrzeć się im bliżej 👌🏻❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nałogowo kupowałam ich kosmetyki bo byłam liderem sprzedaży - jednak te czasy dawno za mną. Aktualnie w domu nic nie mam od nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten chłodzący żel i jak na razie u mnie się sparwdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej gromadki znam tylko te perełki, używałam ich chyba z 5-6 lat temu i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama uwielbia perelki. Ja jakos za nimi ni przepadam. Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sporo kosmetyków z Avonu i sobie chwałę część z nich ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten żel do ciała i jest w porządku:) jakiś spektakularnych efektów nie zauważyłam, ale przyjemnie chłodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko sięgam po kosmetyki tej marki. Ostatnio testuję pomadki Mark.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremy Anew, tusze i pomadki sama mam i lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety ich nie znam :) Dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko te perełki i je chętnie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kredki do oczu i wiele szminek Avon! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem po co ten Hubert jest na okładce, że niby facet sprawdził damskie kosmetyki ha ha :P ładne są te perełki brązujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem co tu robi, jakoś mi nie pasuje haha:D, ale kasę trzeba gdzieś zarobić

      Usuń
  17. wow, świetny zestaw, kiedyś byłam konsultantką Avonu , zawsze chciałam mieć te perełki ale jakość nigdy się nie złożyło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki z AVON'u - często po nie sięgam i mam kilku swoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ten kremik Anew i cóż... mam nadzieję, że się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Perełki, tusz i pomadka mnie zaciekawiły :) Hubert jako ambasador może nie koniecznie....

    OdpowiedzUsuń
  21. te kuleczki brązujące to pamiętam jak moja mam ożywała to był czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, odkąd zobaczyłam Urbańskiego w reklamach Avonu to jakoś przestało mi to wszystko pasować. Psuje mi obraz tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kosmetyki, a ta tablica jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka pomadek z Avon, które odziwo są tak fenomenalne, że lepsze od Chanel!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię produkty Avon i często je kupuję. Może nie wszystko się sprawdza, ale mają wiele perełek w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuleczki do konturowania mnie zaciekawily :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kuleczki z Avonu miałam wielokrotnie - czy to te brązujące czy te rozświetlające. Bardzo miło je wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam, że kiedyś lubiłam te perełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten puder brązujący w kulkach to moje must have z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hubert kompletnie mi nie psuje do reklamowania kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie powinni wybrać kogoś, kto ma jakikolwiek związek i wiedzę na temat kosmetyków. Nie używam tego typu pudru, ale chętnie zrobiłabym wyjątek i go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe kosmetyki, ja ostatnio bardzo często zamawiam coś z Avonu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty