Pomysł na prezent na Dzień Mężczyzny

Jest wiele okazji, aby obdarować swojego ukochanego mężczyznę. Ze względu na to, że tuż po Dniu Kobiet jest dzień Mężczyzny (10 marca) to zdecydowanie warto pomyśleć, aby swojego mężczyznę zaskoczyć. Przecież nasz mężczyzna jest wyjątkowy, jedyny, a my kobiety wiemy co im podarować, aby byli zadowoleni i pewni siebie.
Moda męska nie jest skomplikowana, góruje tam zdecydowanie klasyka i minimalizm. Ale każdy mężczyzna zapewne powinien posiadać portfel. I właśnie na taki konkretny, solidny dodatek, męskie akcesorium się zdecydowałam.

Najlepsze portfele zdecydowanie są z prawdziwej skóry i taki też tutaj ten jest, to model portfela California, marki Lucleon czarny portfel california
Posiada wiele przegródek, i oto właśnie mi chodziło. Mój mąż ma wiele kart, więc potrzebuje pojemnego portfela. Akurat ten model posiada 9 przegródek na karty, z czego w każdej zmieszczą się po dwie. Istotną zaletą jest kieszonka na monety, bo przecież tych drobnych jest zawsze sporo. Ale jak ktoś płaci tylko kartą i nie potrzebuje takiego portfela z kieszonką na monety to zdecydowanie w sklepie trendhim.pl  jest szeroki wybór portfeli i znajdzie inny dla siebie.
Portfel jest średniej wielkości, o wymiarach 10cm x9cm jest poręczny. Ładnie i stylowo się prezentuje.
Cały portfel oceniam bardzo dobrze. Solidnie wykonany, widać, że liczy się jakość. Zdecydowanie dla eleganckiego mężczyzny.
Chętnie zaznaczę również zadowolenie ze strony przesyłkowej. Szybka i miła obsługa.

Zakupiony portfel wystarczy obwiązać tylko dekoracyjną kokardą lub wstążką i gotowe!, ponieważ zawiera czarne kartonowe opakowanie (widoczne na zdjęciu), które może przecież posłużyć już jako gotowe opakowanie na prezent. 

Komentarze

  1. Właśnie rozglądam się za portfelami, a tutaj Twój wpis ;) To się nazywa wyczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio co dwa lata kupuję męzowi z tej okazji portfel. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście, fajnie się ten prezencik tu zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfel to dobry prezent, sama dwa razy dawałam swojemu mężowi taki upominek i był zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mi przypomniałaś, że mojemu mężowi potrzebny jest nowy portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje Mój mąż byłby zadowolony z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  8. Porządny portfel to rzeczywiście świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż w zeszłym roku dostał własnie taki mały portfel i jest bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty