Black Friday z Posterstore

 Nareszcie Black Friday, więc szykują się zazwyczaj fajne promocje i duże rabaty. Posterstore również się postarało i z tej okazji mają ogromny rabat. Spójrzcie sami poniżej.


Kto do tej pory nie skorzystał z rabatu na zakupy, teraz może mieć jeszcze większy i stworzyć nareszcie swoją galerię w domu. To ten czas! Spierzcie się!

W ofercie sklepu pojawiło się sporo nowych plakatów. W tym także urocze plakaty dla dzieci 

Jeśli nie macie pomysłu na stworzenie galerii to oczywiście na stronie sklepu znajdziecie pełno inspirujących galerii obrazów 

Albo spójrzcie jak ja to wymyśliłam u siebie. Z czasem moja galeria nabrała wyglądu, powiększyła się. A co tygodniowe nowości na Posterstore kuszą i takim sposobem zasiliłam swoją galerię o kolejne obrazy  i ramy. Bo oczywiście w ofercie ramy również znajdziecie. Nie tylko czarne, ale i miedziane, złote, srebrne, a nawet białe i orzechowe.

Posterstore cechuje szybka wysyłka, plakaty na dobrym jakościowo ekologicznym papierze. Styl skandynawski, który pasuje w każdym wystroju wnętrza.

Łapcie kod -45% na plakaty: swiatwery45

ważny od dziś 27-30 listopada!

(kod nie obejmuje plakatów Selection i ramki).

Komentarze

  1. Znam ten sklep, dobry wybór plakatów mają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam plakaty pochodzące z tego miejsca. Mają świetnej jakości papier i wydruk, dzięki czemu plakaty są trwałe i nie tracą kolorów przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałaś piękne obrazy, które stworzyły u ciebie piękny klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawde pieknie wygladaja te obrazy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ich plakaty niesamowicie odmieniają wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mają te obrazy :) Nielanie pasują do Waszego domku i klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne mają plakaty! Upatrzyłam sobie jakiś czas temu kilka dla siebie, ale jeszcze nic nie zamówiłam :P A kuszą, oj kuszą! I totalnie w moim guście - minimalistyczne i mają ogromny wybór!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty