Smartwatch Garett Women Naomi, czyli stylowy i inteligentny zegarek

Całe szczęście marzenia się spełniają i jedno z nich się ziściło. Oto on piękny smartwatch z paskiem stalowym, model Garett Women Naomi. Stylowy i zgrabny zegarek z kilkoma funkcjami, które zdecydowanie przydają się w codziennym użytkowaniu. Najbardziej podoba mi się to, że wygląda jak zwykły zegarek, a jest niezwykły.
 

Przede wszystkim, gdy cenimy sobie ruch i możemy monitorować swoje osiągnięcia. Moim ulubionym jest oczywiście krokomierz. Dzienne pokonanie kilkuset kroków, a przy tym mogę zobaczyć ile kalorii spaliłam i ile km pokonałam. Teraz mogę z synem rywalizować. Choć jego kroków jeszcze nie pobiłam to świetnie motywuje do działania. A wiadomo ruch to zdrowie.

Wybierając smartwatch w pierwszej chwili kierowałam się wyglądem, bo jednak to ma duże znaczenie. Noszę go codziennie i chcę, aby pasował do każdej stylizacji. Nie tylko tej codziennej, casualowej, ale także na większe, eleganckie wyjścia. I tutaj zdecydowanie nie można odmówić mu uroku.

Następnie pasek. Mam bardzo wąskie (chude) nadgarstki jak u dziecka, więc pasek musi dobrze przylegać. Nie lubię bawić się w przerabianie. Jak się na coś decyduję, kupuję to muszę mieć na już dopasowane. I niewątpliwie ten stalowy pasek sprawdza się idealnie, jest łatwo regulowany. W dodatku łatwo go ściągnąć i samemu można założyć inny kolor lub skórzany. Moja wersja jest z metalowym.

Zalet smartwatcha jest wiele. Mierzy puls, ciśnienie krwi łączy się z smartfonem (powiadamia o przychodzących połączeniach i wiadomościach). Można także ustawić inne powiadomienia jak Facebook, Instagram oraz inne aplikacje. Jest wodoszczelny. Ogromnie podoba mi się opcja snu, gdzie monitoruję sen płytki i głęboki. Na tarczy można także zmienić motyw. Akurat mam ten sam co fabrycznie ustawiony z motylem, bo przy okazji wyświetla nie tylko godzinę, ale i datę wraz z dniem tygodnia. A co najważniejsze smartwatch ma kolorowy wyświetlacz.

Jestem zachwycona wyglądem, jakością i funkcjonalnością. Jeśli i wy zastanawiacie się nad smartwatchem to zachęcam do skorzystania ze zniżki - 20% na cały nieprzeceniony asortyment, z hasłem: wera20 na garett.com.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty