Kampania Vanish "Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze"

 Ruszyła właśnie kampania Vanish "Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze". Świetna akcja, która ma na celu uświadamiać konsumentów o odpowiedzialnym podejściu do mody. Bo na pewno nie wielu z Was wie, że jeden t-shirt pochłania prawie 2500 litów wody. Dlatego także i moim zdaniem warto dbać o swoje ubrania, aniżeli kupować następne. Dzięki Vanish możemy swoje ubrania nosić dłużej. A z tymi ulubionymi nie musimy się wcale rozstawać.

Od lat korzystam z Vanish i nie mogłam przejść obojętnie obok tej kampanii. Vanish pomaga uporać mi się z wieloma problemami. Usuwa plamy, Zapobiega farbowaniu, zwalcza nieprzyjemne zapachy i zapewnia higieniczną czystość. Vanish przedłuża życie ubrań, a my dbamy o środowisko. Wspólnymi siłami możemy więcej. Zaczynając od małym kroków, tworzą się wspaniałe zmiany.

Bo mając do wyboru stworzenie jednej koszulki, a przeznaczenie wody do picia, czy zwyczajnie dla ziemi. Zdecydowanie wybieram to drugie. Zawsze mało kupowałam, zawsze oszczędzam, więc teraz nie będzie inaczej. Ciągle liczę się z ilością używanej wody: szybki prysznic, zakręcanie kranu podczas mycia zębów. A latem gromadzę nawet deszczówkę, aby ogród miał co pić. Mimo, iż mam własną studnię z wodą na swojej działce to jednak obawiam się, że kiedyś może jej zabraknąć, więc warto dbać o środowisko.

Mam nadzieję, że i Was przekona ta kampania i pomoże wybrać odpowiednią dla siebie drogę, która ma na celu walkę o wodę. Nie musisz kupować co rusz nowych ubrań, stwórz świetny, modny i stylowy outfit z tego co masz w szafie. Odśwież ubrania i dbaj o środowisko nie kupując nowych.

nosubraniadluzej.pl 

Komentarze

  1. Cały czas oszczędzam wodę i uczę potomnych :) Kupuję też dobrej jakości ubrania, żeby je nosić dłużej, przekazuję też dalej. Nic nie może się zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Świetna akcja, warto uświadamiać. Sama kupuję w second handach, to dla mnie świetne eko rozwiązanie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty