Letnie zamówienie z Bonprix

 Wakacje w pełni, a w ruch poszły sukienki, spódnice i szorty. Lubię bardzo ten czas. Lżejsze ubrania, bardziej kolorowe i twarzowe.

Ostatnio zamówiłam sobie fajne rzeczy na lato w bonprix.pl skusiłam się na piękny kwiatowy kombinezon. Od razu wpadł mi w oko i jak tylko przyszedł stał się moim numerem 1.

Po pierwsze rewelacyjny materiał na lato. Lekki i przewiewny. Po drugie leży idealnie, nic nie odstaje, nie uwiera. Rewelacja! Co w nim jeszcze fajnego? Dekolt w stylu carmen. Iście letni. Dostępny jest jeszcze w białym kolorze. Jednak ta ciemnoniebieska wersja bardziej do mnie przemawia. 

Kombinezony 

Skusiłam się jeszcze na a'la jeansową sukienkę z materiału 100% Lyocell (Tencel TM). Ten materiał jest rewelacyjny w dotyku. Sukienka jest lekka i świetna również na lato. Brakowało w mojej szafie właśnie takiej z guzikami. I co najlepsze jest to sukienka na lata. Nigdy nie wyjdzie z mody. Ponadczasowa!

sukienki

I jak zawsze coś do domu zasłony  w kolorze piaskowym. Bardzo w stylu Boho. To moje 5 czy 6 zasłony i za każdym razem polecam, bo są bardzo dobre jakościowo. 

Jestem ciekawa co Wam najbardziej wpadło w oko?

Zamawiacie na Bonprix?

#bonprix  #yesbonprix

Komentarze

Popularne posty