Pumpkin Spice Latte - BeGlossy Listopad 2021

 W prawdzie jest końcówka listopada, a ja myślę już o grudniu to jednak chcę Wam jeszcze pokazać listopadową edycję Beglossy. Hasło na listopad to: Pumpkin Spice Latte.

Przepiękna grafika. Bardzo miła dla oka, klimatyczna i tematyczna pod porę roku, co ogromnie mi się podoba. Lubię wszystko co jest dane do pory roku i tak samo ma się to do kosmetyków. Zmiany wg pory roku i w pudełkach BeGlossy dostajemy właśnie tak przyporządkowane kosmetyki.

Same jesienne umilacze, które zdecydowanie pomogą w pielęgnacji skóry.

Rituals, Maska do rąk

W pudełko znajduje się ulotka z 15% rabatu na wszystkie produkty Rituals. Online z kodem BEGLOSSY15 (ważny do 01-02-2022). Stacjonarnie w salonie w Warszawie z ulotką. 

Tołpa, Krem nawilżona skóra

HEllo Body,  Krem pod oczy

Regenerum, Peeling do ust

Bielenda, Skin Dhot, Peeling drobnoziarnisty

Mój box jest w wersji Vip dlatego w pudłku znalazłam dodatkowy kosmetyk. 

To Clares, Żel do laminacji brwi

Listopadowa edycji jesiennych umilaczy wygląda właśnie tak. Box zadba o nawilżenie i regenerację. Warto zamówić sobie pod same drzwi. Jaka to wygoda!

Jak się Wam podoba? Zaciekawiło Was coś bardziej?

beglossy.pl

Komentarze

  1. Świetna zawartość, wszystkie produkty chętnie bym wypróbowała. W swoich zbiorach mam krem z Tołpy i sprawdza się u mnie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty