Snow&Glow czyli BeGlossy Grudzień 2021

 Tuż przed samymi świętami dotarło do mnie magiczne grudniowe pudełko BeGlossy. Czyż nie ma wspaniałej grafiki? Temat na grudzień to Snow&Glow, a w środku znalazłam takie oto kosmetyki i nie tylko.

Gliss 7sec, Odżywka do włosów (cena: 5zł/20ml)

Bell, Winter Kiss Liquid Lipstick, Trwała pomadka w płynie (cna:11,99zł/4,2g)

Gift of Nature, By Vis Plantis, Tonizująca mgiełka do twarzy (14,99zł/150ml)

Vis Plantis, Balsam do ciała (cena:14,99zł/200ml)

Amvi, Zestaw Próbek 

Oprócz kosmetyków miłym dodatkiem stały się skarpetki Medicine (cena:34,90zł/2-pack)

Jako Ambasadorka BeGlossy otrzymałam dodatkowy prezent od marki Arkana. Była to maska.

A także jako VIP znalazłam nawilżającą maskę do włosów Hello Body o wartości 99,99zł

A także drugi wariant z pudełka wymienny z Mascarą Loreal (cena: 71,99zł/szt.), czyli Błyszczyk do ust Banana Beauty.

Tak właśnie wygląda grudniowa edycja. Myślę, że większość osób zadowoli.

Całość to koszt ok. 250zł z wersją Vip. A płacimy znacznie mniej czyli 59zł przy miesięcznej subskrypcji.

Zamówiliście? Jak wrażenia?

beglossy.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty