Happy Brithday, BeGlossy - Marzec 2022

W Marcu @beglossypl obchodziło swoje 10 urodziny w Polsce i miło mi świętować je razem z nimi. Wszystkiego dobrego ekipo Beglossy!

Pudełko Happy Brithday! Zawiera produkty ulubionych marek teamu.

Niewątpliwie szata graficzna zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Pięknie zapakowany kosmetyczny box. A w nim znalazła się już według mnie jedna perełka. Od kilku dni nie rozstaję się z emulsją do rąk Rituals, która nieziemsko pachnie pięknym aromatem lotosu. Do ulubieńców dołączyła także pomadka, a także złocisty krem.

A teraz spójrzcie co znalazłam w swoim pudełku.
Rituals,The Ritualof karma, Emulsja do rąk
Bell, Mystical Forest Sweet Spell Lipstick, Nawilżająca pomadka do ust
Bielenda, Vege SkinDiet, Krem cera sucha i wrażliwa
Tołpa, Dermo Face sebio max efekt. Maska- peeling gommage
Lirene, coconut Shine, Rozświetlający złocisty krem do twarzy i ciała

Oprócz tego jako ambasadorka otrzymałam dodatkowy odcień pomadki Bell.
Oraz wszyscy, którzy zakupili box, na odwrocie karty, otrzymali 10 specjalnych kodów rabatowych do zaprzyjaźnionych marek.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa zawartość pudełeczka! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej kiedyś zamawiałam pudełeczka i pamiętam jak co miesiąc z niecierpliwością czekałam co będzie w środku. Ostatnio przeszło mi przez myśl by wrócić do subskrybcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wygląda to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty