Smartwatch Garett Men, Srebrny, Stalowy

 Zbliża się Dzień Ojca, dlatego rozglądając się za prezentem dla taty warto zwrócić uwagę na coś wyjątkowego. Myślę, że takim piękny gestem, jednym z wyjątkowych upominków jest np. zegarek. A mam tutaj na myśli bardziej bogatą wersję czyli smartwatch. 

Decydując się na taki sprzęt wybrałam sklep garett.com

W ofercie sklepu znajduje się szeroka oferta smartwartch'y. Nie tylko męskie wersje, ale i damskie oraz dziecięce. A także inny sprzęt.  Zachęcam do zajrzenia na stronę. 

A miedzy czasie pokażę i opiszę Wam ten piękny smartwatch jaki wybrałam.  To Smartwatch Garett Men, Srebrny, Stalowy. 

Smartwatch sportowy, dla aktywnych mężczyzn. 8 trybów sportowych, powiadomienia o przychodzących połączeniach i wiadomościach. 

Wybierając smartwatch w pierwszej kolejności trzeba rozeznać się z kolorem. Tutaj wybrałam stalowy, bo taka kolorystyka jest bliższa obdarowanej osobie. Do wyboru jest także pasek skórzany.  Później tarcza. Tutaj także jest duże pole do popisu, bo mamy małe, duże.  W aplikacji do wyboru jest także wiele motywów tarczy, co jest bardzo zaskakujące. Ale oczywiście jest to na plus. 

Smartwatch ma wiele plusów jest wodoszczelny. Posiada pulsometr, ciśnieniomierz i pulsoksymetr do mierzenia krwi oraz wiadomo standard krokomierz. Ma kolorowy wyświetlacz. Jest tyle bajerów, że wart jest swojej ceny. 

A z moim kodem SWIATWERY20 otrzymacie-20% zniżki na nieprzecenione produkty.

Musze też dodać, że rabat -20% to najwyższy rabat w sklepie garett.com.pl 

Komentarze

  1. sama mam inny model zegarka tej marki i uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, elegancki :D Wkrótce Dzień Ojca, więc warto rozważyć taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek to chyba najlepszy pomysł na prezent dla taty.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty