Świąteczne sukienki cekiny, skóra węża

 Święta coraz bliżej.  Dlatego nie tylko czas pomyśleć o ciastach, daniach, dekoracjach, choince, ale także o outfitach.

Dziś przygotowałam dwie stylizacje na święta.  Jeszcze nie mogę się zdecydować które ubiorę w dany dzień.  Ale na pewno to będą te sukienki. 

A mowa o pięknych sukienkach z bonprix.pl

A jeśli i wy macie ochotę na elegancką, stylową sukienkę z tego sklepu to jest to ostatnia okazja, aby zdążyły przyjść przed świętami. 

Pierwsza to wersja z wycięciem czarna we wzór skóry węża. Jest bardzo fajna. Dobrze leży,  choć dodałam pasek. 

Druga to wersja to sukienka z cekinami. Taka też trochę z myślą bardziej o Sylwestrze. Tutaj musze wam powiedzieć że założyłam tył na przód i totalnie lepiej mi pasuje taka zamiana. Jest naprawdę elegancka!

W tym roku jak i w każdym w sumie zdecydowałam się na klasykę.  Jednak to jest ponadczasowe. Dobrze wygląda i przede wszystkim sprawdza się!

A wam jak się podobają sukienki?


Dla zainteresowanych wrzucam numery. Aby łatwiej znaleźć sukienkę. 

Sukienka z wycięciem  Numer artykułu 97800381

Sukienka z cekinami Numer artykułu 90362495

Materiał reklamowy

Komentarze

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty