"Go Green!" - czyli BeGlossy Lipiec 2021

 Lipiec dobiega końca, a u mnie lipcowe BeGlossy. W tym miesiącu jest troszkę inaczej, gdyż nie ma pudełka, a pojawiła się eko torba. I całkiem ten pomysł mi się podoba. Zamiast klasycznego pudełka przydatna torba. Powiem szczerze, że właśnie takie zabieram ze sobą na zakupy.

Spójrzcie co znalazłam w eko torbie "Go Green!"

AA, Eco Certifikowana pianka do higieny intymnej

AA, Wings of Color, So Big Full & Long Eco Mascara Natural,

Bielenda, Insta Make-up Magic Nude


Inelia, Vegan, krem do rąk

Tołpa, Pure Trends, all green. Żel-olejek do mycia twarzy

Oilmedica, Odżywczy krem do twarzy na noc

Canabo, Balsam do ciała z ekstraktem z konopi

Mintbeauty, Dwustronna tarka do pięt.

Go Green! zawiera 8 pełnowymiarowych produktów, w tym prezent dla klientów VIP. 

Aby zostać klientem VIP należy mieć subskrypcję nieprzerwanie od 6 miesięcy. Albo zamówić od razu pakiet na 6 lub 12 miesięcy.


Jak się Wam podoba wersja Go Green!? Bo ja jestem bardzo zadowolona. Dawno tak mi się BeGlossy nie podobał w całości. 

beglossy.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty