perfectly flesh Avon

Witajcie
Wiem, że nie mam tak długich i pięknych paznokci jak wiele z was:)
Ale chce Wam pokazać kolor, a inaczej się nie da:)

Lakier do paznokci nailwear pro perfectly flesh



A zdjęciu mam jedna warstwę, i taka nawet fajnie wygląda,
Powiem, że jest mało widoczny na codzień prawie jak nude,
ciężko w sumie mi określić jaki to kolor
 2 warstwy

Wiele osób narzeka na lakiery z Avonu,
i nie wiem czemu ja jestem zadowolona, oprócz ceny oczywiście:)

- Powiem szczerze ze trwałością nie grzeszą 3-4 dni z odzywka:)
- Jedna warstwa bardzo szybko schnie
- dobrze się rozprowadzają, bo sa genialne pędzelki
- niestety do tanich nie należą,
- duża pojemność
- super lśniący to widać:)
- cena: 12,90/6ml
- ocena: 3/5

mi tam odpowiada:) ale mogłyby być tańsze:P

Komentarze

  1. A czy masz jeszcze inny ulubiony odcień:)
    Jeśli chodzi o twoje pazurki,wejdź na mój blog i spójrz na moje,to jest dopiero koszmar;)

    www.kolorowad.blogspot.com

    Ja od dziś obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze, że ja też raczej lubię lakiery z Avonu :)
    może nie wszystkie ale jednak Avon ma trochę fajnych produktów i między innymi te lakiery do nich należą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz piękniej tu u Ciebie na Tym nowym blogu:))) Grafika ślicznie dopasowana. Sama sobie to wszystko robisz? Wiele czasu to kosztuje? Co do wpisu, to ja również lubię lakiery z Avonu, są trwałe nie odpryskują. Podobny kolor jak ten na zdjęciach kupiłam niedawno, ale nie z Avonu. Ehh, chcę już do Polski, co będę mogła normalnie malować paznokcie na wszystkie kolory tęczy a nie tylko nude:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden lakier z Avonu, nie jestem zachwycona, ponieważ jakość jak na cenę jest za niska, ale lakier do najgorszych nie należy.

    Radzę sobie jakoś, właśnie w krótkich paznokciach nic nie potrafię zrobić.
    Drapać się da radę, czasami muszę znajomych drapać, bo proszą. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeszcze czerwony ale to w nastepnej notce ten uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog , również jestem konsultantką AVON , dodaje do obserwowanych :_) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. aha :P a ja czasami zastanawiałam się o co w tym chodzi, ale jakoś jednego z drugim nie skojarzyłam :P nie ma co, moja logika jest do bani :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie przepadam za lakierami Avon... Fakt, faktem, kolory mają śliczne, ale cena i trwałość... No niestety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek. Nie miałam jeszcze do czynienia z tymi lakierami więc nie mam złej ani dobrej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor bardzo ładny, taki delikatny. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, obserwujee :) http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolorek : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, delikatny kolorek. w sam raz na co dzień

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty