ziaja płyn do demakijażu oczu, uniwersalny


Witajcie

Ostatnio skończyło mi się mleczko do demakijazu z Garniera,

wiec postanowiłam kupić cos innego, wypróbować cos nowego,

i na sklepowej półce zauważyłam

ziaja płyn do demakijażu oczu, uniwersalny



- usuwa makijaż, tylko ten delikatny przy mocnym juz sobie nie radzi

- przy mocniejszym makijażu tylko go rozmazuje i do akcji musi wkroczyc inny

płyn lub mleczko do demakijazu bo ten sobie nie radzi:(

- nie podrażnia oczu, ani spojówek 

- nie wysusza

-  jest bez zapachowy

- tani

-  nie wydajny

- trochę za dużo wylewa się na wacik:(

- cena: 4zł/120ml

- ocena: 2/5

jest zdecydowanie lepszy od Garniera, który jest tłusty i piecze w oczy:(

ale za to gorszy gdyz ten słabo usuwa makijaż

- mi nie odpowiada:)

choć cena jest adekwatna do jakości to jednka nie polecam...

Komentarze

  1. Nie skusze sie w takim razie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dawno zakochalam się w Biodermie (płynie micelarnym):) O tej Ziajce szczerze mówiąc słyszałam wiele negatywnych opinii, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mam w planie kupić sobie ten preparat;D choć Twoja opinia trochę ostudziła mój entuzjazm, ale myślę, że za takie pieniążki można sobie kupić tą ziajkę. Sprawdzałam mam Cię w obserwowanych, ale nadal nie wyświetla mi się informacja o nowym poście u Ciebie. Po prostu będę tu wchodziła sama i już:))) Nie wiem o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tego dwufazowego i też nie za dobrze radzi sobie z makijażem, w szczególności z eyeliner'em

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra go ma ale nic mi o nim nie powiedziała :) Ja uwielbiam swój Rival'a (Rossman) zmywacz :D znaczy nooo płyn do demakijażu :D
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię go:( rozmazuje makijaż, ale go nie zmywa. Na szczęście została mi końcówka

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam cały i jestem zła bo nie mam co z nim zrobic:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam mleczka do demakijażu Garniera i płynu dwufazowego z Yves Rocher - tłusty ale działa doskonale, błyskawicznie.
    Ja dopiero zaczynam blogowanie ale zapraszam:

    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety u mnie tez bardziej rozmazuje ale staram się go wykończyć :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiele niedobrych rzeczy słyszalam na jego temat wiec na pewno sie nie skussze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja teraz mam garniera i nie jestem zadowolona i szukam innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyrośnie z tego, zobaczysz :)
    a płyn Ziaja uwielbiam ! wykańczam juz chyba 4 buteleczke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam mleczko z Nivra jeszcze dobre jest :)
    muszę zobaczyć ten bloker Ziaja czy coś :S
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja podzielam opinię Wery , nie polecam go ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. więcej wiary w syna :P ja będąc małą dziewczynką robiłam wokół siebie taki bałagan, że moja mama załamywała ręce:P może całkowicie nie wyrosłam z bałaganiarstwa, ale jest zdecydowanie lepiej, bo nawet sama z siebie za odkurzacz złapię :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go ostatnio kupić dobrze że nie kupiłam :)

    Bardzo fajny blog :)

    Zapraszam do siebie wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja go używam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty