Polskie mleczko kosmetyczne do każdego rodzaju cery Jadwiga

Witajcie

Kolejnym kosmetykiem firmy Jadwiga testowanym przeze mnie jest:

Polskie mleczko kosmetyczne do każdego rodzaju cery


Nie ma to jak dobrze oczyszczona cera po makijażu,
wymagamy dużo w tej kwesti,
gdyż oczyszczona cera jak wiemy to najważniejszy aspekt tej zabawy

Niestety zawiodłam się na tym mleczku,

- bo nie usuwa do końca makijażu tak jakbym chciała,

- próbując zmywać demakijaz z oczu niestety piekło

- okropny ma zapach, wręcz śmierdzi jak jakieś mleko, (nie dla mnie)

- nie uczula, nie podrażnia, nie zatyka porów

- konsystencja rzadka, lejąca się jak mleczko



choć nie zmywa to na końcu staram się oczyścić nim twarz,
 ( gdzieś muszę go wykończyć...)

- twarz po nim jest nawilżona, taka miękka w dotyku

- ma fajne praktycznie opakowanie z pompką, bardzo higieniczne,
i praktycznie w używaniu

- duża pojemność 200ml/25zł
- ocena: 2/5


Raczej nie kupiłabym tego kosmetyku do demakijazu,
tylko do pielęgnacji po nim,
bo jaki jest sens za tą cenę czyli ok. 25zł, jak można dostać inne,
które zmyją makijaż i tym samym pielęgnują  naszą cerę

Przykro mi:( taka jest prawda

Chyba, że jest jakieś inne zastosowanie o którym nie wiem
 to chętnie się dowiem!
Używanie go przed czy po demakijażu w celu pielęgnacyjnym,
za tę cenę to NIE

Dziękuję serdecznie za możliwość testowania firmie Jadwiga, 
i tym samym Pani Ani, moja opinia jest rzetelna i prawdziwa,

Komentarze

  1. sporo tych minusów... no,ale chociaż ma ładne opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że to raczej kiepski produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, tego mleczka nie dostałam do testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę wiedzieć co omijać. Zresztą cena jak na mleczko wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się bardzo spodobało opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś otagowana na moim blogu :) zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie na pewno nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie spotkałam się chyba z tą firma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, można kupić coś tańszego i lepiej z tego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie po to są potrzebne obiektywne recenzje- żeby się wystrzegać złych produktów ;)
    Dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam w ogóle mleczek do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie nie żałuję, że nie trafiłam jeszcze na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to fakt- dość wysoka cena jak za produkt który nie spełnia swojego zadania :(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam to mleczko i podobną opinie, tragedia - nie polecam!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) będę omijać w takim razie szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze okazji testować jakiegokolwiek mleczka do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy i pewnie nie skuszę się na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie skusiłabym się, a po recenzji tym bardziej wierna micelom jestem

    OdpowiedzUsuń
  19. do oczu micele najlepsze sa nie ma co

    OdpowiedzUsuń
  20. plus za opakowanie z pompką. :) nie używałam tego produktu jeszcze nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta konsystencja ani trochę nie jest zachęcająca. Mleczko do demakijażu powinno byc "zwarte", gęste.

    OdpowiedzUsuń
  22. produkty jadwiga mają dosyć dobrą opinie, a tu taki bubel.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że przestrzegłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to rzeczywiście nieciekawie :( aż tak słabo zmywa? A może spróbuj nanieść mleczko, na nasączony wcześniej wodą płatek kosmetyczny (tak przynajmniej uczą u mnie w szkole).
    W tym przypadku, za taką cenę, na pewno nie kupiłabym tego mleczka...

    OdpowiedzUsuń
  25. no to niezaprzeczalnie wina mleczka ( a o tym nasączonym waciku napomknęłam, gdyż znam bardzo wiele osób, które nieprawidłowo przeprowadzają demakijaż :P - zwracam honor ;) )

    OdpowiedzUsuń
  26. nie nie nic sie nie dzieje, bo wszelkie wskazówki zawsze mile widziane,
    mleczka od zawsze aplikuję na wacik:jakis taki nawyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty