Zakupy kosmetyczne


Witajcie
Już nie mogłam się doczekać początku miesiąca 
z wiadomego powodu,
gdyż przypada nowa pula na zakupy hehe:D

Oczywiście ludzi pełno w każdym sklepie (nie lubię tego),
ciężko się skupić, a już nie mówię o podejściu do konkretnego produktu
Ale cóż czas przed świąteczny się zaczął wiec trzeba się przyzwyczaić,
zresztą więcej zakupów nie planuje, no ewentualnie Avon:)

A oto co kupiłam przed weekendem:)

1.   balsam nawilżający z bawełny i miodem Avon,
  świetny balsam naprawdę polecam,
to już drugi zakup i niestety ostatni, bo oczywiście Avon wycofuje jego produkcje, normalne przy moich ulubionych kosmetykach 
(jeśli jesteście zainteresowane to do końca roku w kat.17 ma jeszcze być) 12,90
2.   farba do włosów Garnier 6,90 (promocja w Rossmann)
3.   Garnier mineral dezodorant, tak zachwalałyście, że jest lepszy 
od poprzednika wiec musiałam kupić (8,99)
4.   nawilżający krem z filtrem30 Pharmaceris (34,90apteka)

oprócz tego waciki, patyczki, golarki i takie najpotrzebniejsze dodatki:)
mało ale 100zł w portfelu brak:(

więc za kilka dni kolejne opinie, akurat stad tylko 2:)

Komentarze

  1. Tak jest zawsze,niby nic się nie kupi...patrzymy na rachunek i myślimy"A co ja takiego kupiłam że aż tyle" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kompinuje, aby wybrać się "po co" do rosmanna czy natury:) Jutro pretekstem mogą być Mikołajki, by sprawić sobie jakiś drobiazg.
    Znam ten ból, tu dycha, tam 20, tam 5zł, a z portfela łącznie wylatuje 100-150 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio też zrobiłam małe zakupy kosmetyczne, kupiłam dosłownie 3-4 rzeczy i 70zł nie ma w portfelu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem po małych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. daj znac jak si esprawuje Pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  6. balsam mam i bardzo go lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy najbliższej notce na pewno to zrobię ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Daj znać jak sprawuje się krem z filtrem Pharmaceris, czy Cię nie zapchał itp. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zakupy, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd ja to znam :D niby nic a tu 100 zł mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tej farby , jednak kolor spłukał mi się już po 2 miesiącach :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego antyperspirantu, ale chyba wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co moja koleżanka jakieś 3 lata temu malowała mi pasma włosów pod włosami czarną farbą i trzymają mi się aż do dziś ! :D

    O ile dobrze pamiętam to była farba z joanny : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki! Właśnie też szukam dobrego kremu z filtrem, z racji tego, że stosuję Effaclar K z kwasami. Pharmaceris wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Farbowałam , rozjasniałam i zawsze kolor się zmywał a te pasma zostawały w stanie nienaruszonym :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, czekam w takim razie na bliższą recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą farbę z garnier u mnie się spłukuję:))czekam na recenzję kremu pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak z tym się zgadzam : )
    Ja już przestałam farbować włosy , żałuję że w ogóle zaczęłam ale cóż , przecież chciałam zmian : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jezeli chodzi o mnie, nie mam wiekszych problemow, dlatego wielkie krycie nie jest potrzebne,i ale z workami pod oczami daje sobie rade nie walkuje sie co jest dodatkowym plusem :) u mnie sie sprawdza bdb.

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tak, kosmetyki do twarzy kupuję już głównie apteczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. ej ten Avon . - wiedz, że wczoraj spędziłam ponad godzine na twoim blogu, bo szukałam czegoś fajnego z Avon'u i zrobiłam mega długaśną listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobre zakupy! Ja już się spłukałam do cna i nawet na tusz do rzęs mnie nie stać, a potrzebuję na gwałt ;) Na szczęście mama mi go obiecała "pod choinkę"... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  25. tez jestem ciekawa jak sie sprawdzi pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  26. wybrałam wszystkie produkty, które miały ocenę 4/5 albo 5/5 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę kupic wkońcu mój podkład z pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wycofują to mleczko? Nawet nie wiedziałam... Szkoda, bo są na prawdę fajne:(

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety w tym miesiacu juz zakonczyła sie produkacja z tego co wiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty