Naturalnie piękna, Inspiredby

Naturalnie piękna” to najnowszy box inspiredby.pl Jak sama nazwa wskazuje zawiera same naturalne kosmetyki. Pudełko jest wypchane po same brzegi i zachwyca swoimi naturalnymi kosmetykami. Dostaniemy w nim, aż 11 kosmetyków i coś na słodko baton sportowy.
Jak dla mnie jest to fenomenalny box, który ucieszy wiele kobiet. Wspaniałe znane naturalne marki i ciekawe kosmetyki.
Wartość całego zestawu to 420zł, a możemy go mieć za 99zł.

1. Pixie, Korektor pod oczy
2. Ministerstwo dobrego mydła, Półkula nagietkowa do kąpieli,
3. O'right, Hair Spa, Dwuskładnikowa maska do włosów
4. Klorane, Odzywka rozjaśniająca
5. Oillan Activ, Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli
6. Labrayon, Szampon z zielonej glinki
7. BeeYes, Krem pod oczy
8. Pilomax, Szampon głęboko oczyszczający
9. Sylveco, Kojący balsam do ciała
10. Vita Liberata, Maska do twarzy
11. Pilomax, Maska do włosów
12. Zmiany Zmiany, 100% roślinny baton
Można zamawiać tutaj inspiredby.pl/naturalnie-piekna
  Jak się Wam podoba? Ja jestem zachwycona!

Komentarze

  1. Znam już Sylveco, BeeYes ;) Ten krem pod oczy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gdyby nie zapasy kosmetyków to bym wzieła tego boxa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem bardzo zadowolona z tego pudełka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny jest ten zestaw, mnie trafił się lotion z vita liberata, który już dobrze znam i lubię ale jeszcze bardziej uwielbiam maseczkę nocną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość i na dodatek ta kula, dzięki której Twoje kąpiele staną się mega relaksujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ok, choć mnie by nie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gąbkę yasumi miałam jednak wylądowała w koszu ;) z oright uwielbiam szampony ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zestaw choć sama bym się nie skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to pudełko, z sylveco bym się ucieszyła najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak spisze się balsam Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam półkulę kąpielową Ministerstwa Dobrego Mydła i była super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartosc rzeczywiscie super! Ta polkula nagietkowa przypomina mi meduzę :D :D Daj znac jak sie sprawdza pszczolkowy krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty