Farmona, Herbal Care, Przeciwzmarszczkowy krem roll-on pod oczy Irys Syberyjski

Uwielbiam roll-on'y jeszcze takie, które pełnią funkcję kremu pod oczy.
Ten roll-on to nowość w asortymencie kosmetyków Farmony. I jeśli lubicie roll-on'y ten jest wart zainteresowania.
l

Posiada przeźroczystą, nie lepką, jakby żelowa konsystencję. Nie jest wodnisty, bardziej gęsty, treściwszy. Szybko się wchłania, nie czuć lepkości, skóra się nie świeci. Metalowa kulka przynosi lepsze ukojenie po ciężkiej nocy, gdy jest schłodzona. Dobrze ją trzymać w lodówce.
Zapach praktycznie nie wyczuwalny, choć coś delikatnie się przebija.
Krem pod oczy w formie roll-on' bardzo mi odpowiada. Polecany jest do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry. Pomaga po ciężkiej nocy zniwelować opuchnięcia. Cienie pod oczami niestety dalej są widoczne, choć trochę mniej widać dopiero to po czasie. Przynosi cudowną ulgę, ukojenie.

Skóra jest nawilżona, elastyczna, ale jednocześnie napięta. Widać, że działanie przeciwzmarszczkowe działa. Do tego jest gładka.
Roll-on nie podrażnia mojej skóry, ani nie uczula. Zobaczymy jak przy dłuższym stosowaniu wpłynie na moją skórę względem zmarszczek. Sądzę, że może to być znikome. Bardziej cenię sobie ten produkt za natychmiastowe działanie względem przynoszenia ulgi, kojenia opuchnięć pod oczami. Aha jeszcze podoba mi się efekt napięcia skóry.

Ekstrakt z irysa działa przeciwstarzeniowo i wzmacniająco na barierę skóry.
Kosztuje ok.15zł

Komentarze

  1. Ja też lubię produkty pod oczy w formie roll-onu - duża wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kiedyś przetestuję.
    Chcę sprawdzić stopień nawilżenia tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza. Będę go miała na uwadze przy zakupie jakiegoś kremiku typu roll-on :) Teraz kończę kremik z GlySkinCare, więc trzeba będzie niedługo rozglądnąć się za czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś Garnier z tego typu końcówką i był hmm przeciętny.Fajnie,że u Ciebie ta wersja się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja:) Produkty z Herbal Care są świetne, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna forma, bo taką kuleczką można sobie zawsze mały masaż zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten roll-on i fajnie ujędrnia delikatną skórę nie wysuszając jej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię roll-on :) Fajnie chłodzi i masuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty