Natural look z Ados Cosmetics

W każdej kosmetycznej firmie znajdują się perełki, które podwyższają rangę marki. Ados Cosmetics to marka może nie wszystkim znana, jednak na tyle dobrze dostępna, że każda kobieta, gdzieś, kiedyś tam próbowała ich produktów. Ich mocną stroną są dobre tusze, fajne kredki do ust i pomadki. I o takich produktów dziś przeczytacie.

Tusz do rzęs Long Lashes Perfect Eyes, total Effect.
Mascara posiada silikonową szczoteczkę. Łatwo się nią nakłada tusz. Czasem dotknę powiek, ale mam tak z wieloma tuszami.
Tusz zapewnia wydłużenie, lekkie podkręcenie. W zależności od ilości warstw można uzyskać dzienny naturalny look, lub mocniejszy wieczorowy. Nie skleja mocno rzęs, całkiem dobrze wychodzi mu ich rozdzielenie.Przez co lubimy się.
Tusz nie kruszy się, nie rozciera. Zmywa łatwo płynem dwufazowym lub micelarnym. Do codziennego make up bez wydziwień nadaje się. Polubiłam się z nim za to, że przede wszystkim szybko nim wykonać make up, a jest to istotna zaleta, którą cenię rano w pośpiechu.

Lipstic&Pencil,
Pomadka i konturówka w jednym, w odcieniu 02 naturalna. Odcień w jasnym kolorze trochę czerwieni trochę różu. Piękna mieszanka, która na pewno będzie różnić się na każdym rodzaju ust. Zobaczcie jak wygląda na moich ustach, a jak na dłoni. Różnica jest. Mimo to kolor jest delikatny i całkiem ładnie się prezentuje. Nie jest to mocny mat, bardziej taka jego subtelna wersja pomieszana z satyną. Na ustach utrzymuje się do pierwszego jedzenie lub picia. A także, jeśli często pocieramy ustami. Normalnie Trwałość 2-3 godziny. Efekt jaki można nią uzyskać to naturalny look.
Lip Balm, Czarna Porzeczka.
Pomadka do ust o zapachu i smaku czarnej porzeczki. Zostawia na ustach lekki kolor, ale jest na tyle naturalny, że nie przeszkadza w niczym. Szybko natłuszcza usta, przynosi ulgę, nawilża. Usta są zmiękczone, gładkie i nawilżone. Natychmiastowe działanie. Bardzo dobrze chroni usta przed czynnikami zewnętrznymi.Przyjemnie się jej używa. 
Kosmetyki Ados Cosmetics są na każdą kieszeń, dla osób nie wymagających, ceniących się naturalność, niską cenę i dobrą dostępność, nawet w małych sklepikach kosmetycznych. 

Jestem ciekawa czy je znacie? 

Komentarze

  1. Marka jest mi nie znana. Porzeczkowa pomadka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maskarę tej marki XXL i super się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę kojarzę z nazwy, ale chyba nigdy ich kosmetyki nie były obecne w moim makijażu :) A może były, tylko ja już nie pamiętam? Śliczny, subtelny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo fajnie, że ta kredka ma dwie końcówki i ładny odcień, ja nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja znam ten zestaw i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadko-konturówka ma bardzo ładny odcień. Trwałość mogłaby być lepsza, ale myślę, że w przypadku takiego kosmetyku nie ma problemu, żeby dokonać poprawek w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tą marką. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. trafił Ci się całkiem fajny zestaw, u mnie delikatnie mówiąc kosmetyki są przeciętne, tylko tusz do rzęs jest fajowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałabym wszystko. Kolor na ustach cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka produktów tej marki i jestem całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam ale produkty bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tusz mnie bardzo zainteresował ma fajną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tę firmę, od lat kojarzyłam ją chyba z lakierów do paznokci właśnie w małych sklepikach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na co dzień uwielbiam taki naturalny makijaż :) Szczoteczka od tuszu jest całkiem fajna, lubię takie silikonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie kupiłabym tą pomadkę porzeczkową :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam kosmetyków tej firmy. Zaciekawiła mnie mascara. Efekt jest całkiem zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam i mam te kosmetyki, polubiłam się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli jest to zestaw kosmetyków idealny dla mnie, lubie dziewczęcy naturalny look w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tusz bardzo fajnie sie zapowiada myslę, że z miłą chęcią przygarnęła bym go do swojej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ani nie widziałam w żadnym sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka produktow z tej formy i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam taki naturalny, delikatny makijaż <3 Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadkama fajny kolor, z adosa wieku nicnie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty