It,s Skin, Babyface BB Cream Moisture

Dawno nie było mowy o żadnym BB kremie, więc pora to nadrobić. Ponieważ mam tu takiego słodziaka, który fajnie się spisuje.
Na pewno wszystkim znany, a przede wszystkim osobom, które lubią koreańską pielęgnację.
Opakowanie jest proste to dopiero grafika sprawia, że jest słodkie i urocze. I fajnie byłoby go mieć w kosmetyczce czy na toaletce.
Jego odcień też zachwyca, bo jest w końcu jasny, pasuje większości kobiet. Potrafi się dopasować do cery i nie oddziela od szyi, nie tworząc maski.
Nie posiada mocnego zapachu. Owszem jakiś tam ma, jednak na tyle jest on subtelny i ulotny, że mi nie przeszkadza.
BB Beauty Face to wersja nawilżająca do cery normalnej i suchej (są też inne wersje i trzeba podczas zakupów dobrze się wczytać, aby nie popełnić gafy).
BB krem posiada łatwo nakładającą się konsystencję w formie lekkiej i kremowej. Fantastycznie się rozprowadza i wchłania.
Krycie jest średnie, ku słabszemu to bardziej taki BB cream na co dzień typu make up – no make up. Potrafi zakryć zaczerwienienia, drobne niedoskonałości.
Świetnie ujednolica koloryt skóry, idealnie nawilża. Skóra wygląda bardzo zdrowo, promiennie. Jest jedwabista w dotyku, wygładzona. I nikt nie będzie mówił, że wyglądam na chorą, bo nie mam makijażu. Z nim nawet bez reszty makijażu wyglądam względnie. Typowo jak na makijaż no make up. Także jest to dla mnie dobre rozwiązanie nawet jak potrzebuje lekkiego makijażu. Bo krem nie obciąża cery.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że BB krem jest trwały i posiada filtr przeciwsłoneczny SPF26 PA++.
Jak dla mnie BB krem ma same plusy.

Kosztuje 39zł w beautikon.com

Komentarze

  1. urocza tubka, ja uwielbiam kremy bb, szczególnie te azjatyckie, wystarczy mi delikatne ujednolicenie kolorytu skóry, nie potrzebuję dużego krycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ale niestety jest dla mnie za jasny nad czym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne ma opakowanie :) mam na niego ochotę, tym bardziej że jest do cery suchej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha moja mama zawsze pyta czy jestem chora jak nie mam makijażu :) Nie moja wina, że taka już moja uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam jeszcze tego kremu BB, ale juz samo opakowanie mnie zacheca hihihi urocze jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna chcę wpróbowac tego bb kremu :) Opakowanie ma boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczo wygląda ten kremik. Pamiętam, że już kiedyś miałaś coś podobnego. Jak tylko będę miała okazję, na pewno go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie jest bardzo fajne i przyjemne dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie opakowanie ma ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze ma opakowanie ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dłuższego czasu myślę o tym kremie - zachwyca mnie to urocze opakowanie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty