Joanna, Konopie, Cannabis Seed nawilżająco-wzmacniający

Gdy włosy potrzebują wzmocnienia i nawilżenia najlepszym składnikiem jest konopie. Ekstrakt z konopi pomaga w walce z tym. I taką linię do włosów posiada Joanna, kosmetyki na każdą kieszeń.
W skład linii wchodzą: szampon, odżywka i odżywka-wcierka.
Szampon nawilżająco-wzmacniający do włosów delikatnych i uwrażliwionych.
Szampon posiada przeźroczystą, lekką, żelową i lejącą się konsystencję. Przyjemnie pachnie, zresztą jak cała seria. Zapach jest świeży, rześki i lekki, co daje duży komfort po umyciu włosów.
Szampon dobrze oczyszcza, sprawia, że włosy dobrze wyglądają, są lekkie, pełne blasku i nawilżenia.

Odżywka nawilżająco-wzmacniający do włosów delikatnych i uwrażliwionych.
To wersja kremowa. Wchłania się błyskawicznie we włosy. Można stosować na trzy sposoby. Spłukiwanie, maska, bez spłukiwania. Zdecydowanie przy moich cienkich włosach wybieram wersję ze spłukiwaniem. A czasem nakładam większą ilość przed myciem włosów jako maskę. Nic nie sterczy w każdą stronę. Bardzo dobrze nawilża, nie obciążając przy tym moich włosów.
Odżywka świetnie wygładza włosy, a przede wszystkim zmiękcza je. Pomaga rozczesać włosy, zapanować je nad nimi. Taka ot odżywka do codziennej pielęgnacji włosów.

Odżywka-wcierka do skóry głowy i włosów nawilżająco-wezmacniająca.
to wersja płynna. Łatwa do rozpylenia i do wchłaniania.
Odżywka przynosi skórze podrażnionej ulgę. Pomaga przywrócić dawny wygląd. Włosy są miękkie, gładkie, pełne blasku i nawilżenia.

Ta seria nie ma silnych mocy wzmocnienia, jednak jest na tyle dobra do codziennego stosowania, że warto z niej korzystać dla samego nawilżenia, ale także i komfortu świeżości i oczyszczania.
Polubiłam się na tyle z kosmetykami Joanny, a szczególnie te nowe serie zwracają na siebie uwagę.

Komentarze

  1. Kupiłam odżywkę w gazecie Party za 3,21 zł więc z chęcią przetestuje i poszukam jeszcze wariantu z szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta linia od jakiegoś czasu mnie kusi - samo opakowanie zachwyca a cena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio było dużo o tej serii na blogach, czas ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa seria. Mam olej z konopi i jestem zachwycona jego dobrodziejstwami.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy są grube ale skalp bardzo wrażliwy i łatwo się przesusza, chciałabym poznać całą tą linię konopną

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę linię, szczególnie odżywkę do spłukiwania - świeżo pachną i ładnie pielęgnują włosy nadając im blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam, że ten szampon i odżwka były w jakiejś gazecie :) Mnie najbardziej ciekawi jednak wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna ma zawsze bardzo fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o tej serii, jednak nie do końca jestem do niej przekonana. Może kiedyś skuszę się na ich wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki Joanna. Tanie a dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio produkty konopne są bardzo rozchwytywane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dawno temu uzywałam produkty tej firmy :) teraz jakos mniej

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa czy tego typu składniki sprawdziłyby się na moich niesfornych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam różnych szamponów z Joanny ale tej lini nie znam akurat.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty