Yasumi, Rice Cleasing Gel, Żel do twarzy z ryżem i Rice Facial Scrub, Ryżowy peeling do twarzy

Oczyszczanie skóry to podstawa prawidłowej pielęgnacji dlatego tak bardzo lubię produkty z tej kategorii. Cenię sobie nie tylko płyny micelarne, ale także i żele oraz peelingi. W ostatnim czasie często sięgam po Yasumi, markę kompletnie dla mnie nie znaną, ale dobrze dostępną w sklepie topestetic.pl gdzie dbają o dobro klienta, pięknie pakują, dodają pełno spersonalizowanych próbek i gratisów. Darmowa jest także przesyłka i zwrot oraz konsultacje kosmetologiczne.
 
Rice Cleasing Gel, Żel do twarzy z ryżem
Żel dostajemy w przeźroczystym opakowaniu z pompką. Żel jest bardzo gesty i mega wydajny. Wystarczy już mała kropla, aby umyć dobrze twarz. Lekko się pieni. Nie zostawia na skórze żadnej tłustej, ani lepkiej warstwy. Jest delikatny dla skóry, nie podrażnia, a mimo to skutecznie działa.
Przyjemnie pachnie, bardzo świeżo i orzeźwiająco, w dodatku po umyciu twarzy odczuwam lekkie ochłodzenie/ rześkie odświeżenie. To taki specjalny efekt tego żelu. Ale teraz latem idealnie przynosił ukojenie po gorącym dniu.
Żel świetnie matowi skórę, redukuje wydzielanie sebum. Idealnie oczyszcza, wygładza skórę, przynosi ukojenie, pełen komfort, a także miękką i rozjaśnioną skórę. W dodatku nie wysusza skóry i radzi sobie z zaskórnikami, a także rozszerzonymi porami.
Taka pielęgnacja bardzo mi się podoba. To wiele dla mnie znaczy.
Żel kosztuje 59zł/200ml w topestetic.pl

Rice Facial Scrub, Ryżowy peeling do twarzy
Peeeling do twarzy dostajemy w tubce stojącej na głowie. Posiada kremową konsystencje, która w sobie ma drobinki dosyć ostre. Zostawia po sobie ochronny film, który niestety muszę zmyć, bo mnie denerwuje. Delikatnie pachnie ryżową nutą, subtelna, kremowa.
Peeling bardzo dobrze ściera martwy naskórek, wygładza skórę, zmiękcza, a nawet nawilża poprzez film jaki zostawia. Niestety nie lubię tego typu filmów, więc muszę go zmyć. Produkt dobrze oczyszcza również pory. Skóra jest bardziej rozjaśniona, pełna blasku, i zdrowego młodego wyglądu. Idealny do każdego rodzaju cery, a szczególnie tej z przebarwieniami, nierównym kolorytem skóry i przesuszeniem.

Ryżowy peeling to koszt 49zł/100ml w topestetic.pl

Oba produkty godne wypróbowania.

Jestem ciekawa czy znacie markę Yasumi i sklep Topestetic?

Komentarze

  1. Nie miałam ich jeszcze, ale chyba tylko peeling mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze znam ten sklep, ale dotąd kupowałam tu raczej nietrafione kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep Topestetic bardzo lubię, marką także przewinęła się przez moje ręce. Peeling bardziej mnie zaciekawil

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś taką fajną poduszkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Topestetic.pl to moja ulubiona drogeria, super, że do każdego zamówienia dodawane są gratisy., markę yasumi też już znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Często sięgam po żele oczyszczające, a marka Yasumi nie raz pokazała, że ma świetne kosmetyki. Ciekawa jestem, czy żel by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego żelu ryżowego. Nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna i ciekawa nowosc jak dla mnie, mysle ze sie na niego skusze i poznam tez wiekszy asortyment tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam okazji jeszcze go testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep jest mi znany, ale maki nie znam. Alu muszę przyznać że te kosmetyki bardzo mnie zachęcają do poznania

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo lubie tą markę, ale ostatnio nie było nam po drodze. Muszę sobie zapisać żeby przetestować ten żel.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty