White/ Femmeluxefinery


Przestałam już liczyć, która to przesyłka od femmeluxefinery.co.uk uwielbiam tam zamawiać, bo ciuszki są bardzo dobre gatunkowo. A w dodatku są oryginalne i nie mam obawy, że sąsiadka będzie mieć to samo:D żartuje oczywiście!
Przesyłka jak zwykle przyszła szybko (u mnie równo tydzień). Po raz drugi przychodzi Inpost, a nie pocztą jak wcześniej.
Spójrzcie co tym razem do mnie przyszło: Postawiłam na biel, ale znajdzie się też szary dres.

Biały sukienka bez rękawa
Biała długa sukienka w formie swetra z golfem
Szary dres, to całkiem inny niż te poprzednie
T-shirt z ustami
T-shirt Bebe
Jestem ciekawa co Wam wpadło tym razem z mojego zamówienia.

Inne rzeczy znajdziecie


Komentarze

  1. ta sukienka z golfem jest genialna, może ją zamówię. Jaki rozmiar zamówłaś? elektryzuje się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka sweterkowa fajnie wygląda na Tobie. Ładna i wygodna tolubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, we wszystkim pięknie wyglądasz Marzenko :) Tym razem biała sukienka ta pierwsza mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten szary dres, bo niby dres a wygląda bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zamówienie, najbardziej podoba mi się sweterkowa sukienka. Muszę zajrzeć do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta pierwsza sukienka - jej zdobienie na ramieniu jest bardzo oryginalne i dodaje Ci takiego pazura ;) Komplet dresów mam ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała sukienka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardo fajnie wyszło to zamówienie. pierwsza sukienka robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ubrania w jasnych kolorach, piekne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka z golfem wygląda świetnie. Na lato za ciepła co prawda, ale w sezonie jesienno-zimowym będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty