Wypróbuj Love Beauty and Planet – drugi produkt za darmo


Od 1 czerwca w drogeriach Rossmann marka Love Beauty and planet wystartowała z akcją kup dwa kosmetyki, zarejestruj paragon i otrzymaj zwrot za jeden kosmetyk. To bardzo fajna akcja i dodatkowo możliwość wypróbowania kosmetyków tej marki. A zdecydowanie warto, polecam i sama uwielbiam od dłuższego czasu.
Z miłości do piękna i naszej planety – taka dewizą i mottem kieruje się marka. I zachęca do zorganizowania domowego Spa z ich właśnie kosmetykami.
Dbamy o ciało, a także o włosy w kilku krokach.
Aby stworzyć domowe spa, wystarczy:
Krok 1:zorganizować sobie przestrzeń wokół siebie
Krok 2: włączyć ulubioną muzykę
Krok 3: wykonać masaż, szczotkując ciało na sucho. Warto! Efekt rewelacyjny!
Krok 4: wskoczyć pod prysznic stosując żel pod prysznic – mój faworyt z kremową konsystencją i bajecznym różanym zapachem
Krok 5: zadbać o włosy – użyć szamponu i odżywki
Krok 6: a na sam koniec wmasować balsam co ciała i poczuć cudowną gładkość i miękkość skóry.
Chyba nie ma lepszego sposobu na domowe Spa, prawda?!

Akcja trwa cały czerwiec (01.06.2020 do dnia 30.06.2020)
Opakowania pochodzą z plastiku z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.
Aktywacja „Wypróbuj Love Beauty and Planet – drugi produkt za darmo!”- kupując dwa produkty LBP otrzymasz zwrot pieniężny za jeden produkt ( tańszy produkt lub za jeden z dwóch kupionych w tej samej cenie),warunkiem wzięcia udziału w promocji jest zakup dwóch produktów LBP na jeden rachunek. Pula zwrotów to 3500 tys.

Kto już się skusił? A kto ma zamiar?

Komentarze

  1. bardzo lubię tą markę a linia różana jest moją ulubioną, ostatnio pojawiły się dwie inne z olejem kokosowym i zielona więc promocja to super okazja aby poznać pozostałe produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że fajna akcja. Sama nie wiem czu sie skuszę bo mam na razie produkty do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw kosmetyków :) Od dawna mam na tę serię ochotę :) Muszę skorzystać z tej promocji, widzę że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałam kiedyś te kosmetyki, bardzo mi się podobały i rewelacyjnie się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, a nawet przed chwilą brałam prysznic i używałam żel z tej serii :) Pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tego typu kosmetyki! fajna jest ta seria

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto skorzystać z tej promocji :) To rzeczywiście fajna opcja na wypróbowanie tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty