Bee.pl Sklep ze zdrową żywnością i nie tylko

 Szukając interesujących sklepów internetowych ze zdrową żywnością można trafić na wiele takich w sieci. Jednym z ciekawszych jest zdecydowanie sklep bee.pl Czemu sklep jest tak dla mnie wyjątkowy?

Ponieważ lubię tam zamawiać. Nie są to moje pierwsze, ani drugie, ale któreś z kolei już tam zakupy i serdecznie polecam ten sklep.

Kolejnym plusem jest fakt, że  w sklepie jest szeroki wybór produktów nie tylko spożywczych, ale także i kosmetyków naturalnych oraz innych rzeczy. Dlatego warto zaglądnąć czy czasem nie ma tego czego tak usilnie szukacie.

Zaletą jest również szybka przesyłka. Można wybrać opcje dostawy do Paczkomatu lub prosto do domu Pocztą Polską. Powiem, że to też wygoda, bo nie trzeba taszczyć zakupów.

Moje zamówienie wygląda tak.

Tradycyjnie musi być żurawina suszona. Ogromna 1kg paka.  Świetna cena i idealna przekąska w ciągu dnia. Uwielbiamy i zawsze musi być w domu.

To co zawsze musi znaleźć się w mojej kuchni to miód. A ten najpyszniejszy miód można dostać z Pasieki Sadowskich nie tylko do herbaty, ale także na chleb czy do gronoli.

Granola czekolada i truskawki na drugie śniadanie. Bez cukru i bez oleju. Taki szybki pomysł na drugie śniadanie. Niezobowiązująca przekąska:)  
Nie obędzie się także bez słodyczy. Trzeba zgrzeszyć w tym temacie:) 
Nie wiem jak Wy, ale ja muszę:)

Dlatego ciastka kokosowo- czekoladowe na raz i baton proteinowy musiały się znaleźć. 

Na sam koniec gadżet, który wybrałam jako pomoc w domowych porządkach. Chwalony na instagramie Swiffer Zestaw Mop Kit . Faktycznie świetnie działa. Nie rozmazuje brudu, a ściera go z podłogi. Teraz muszę sobie dokupić zestaw mokrych ściereczek. Jestem niesamowicie zaskoczona, jak to skutecznie czyści. 

Podsumowując po raz kolejny zakupy udane. Wszystko się zgadza i nie ma żadnych problemów. klient zadowolony! 

Jeśli jak ja lubicie w domowym zaciszu serfować po Internecie wrzucając zakupy do koszyka, kupując taniej z dostawą do domu. To właśnie jest sklep dla Was.  

Komentarze

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty