Pościel i inne tekstylia do domu ze sklepu Dalamand

 Dodatki do domu i tekstylia zawładnęły moim życiem i domem. Dlatego dziś chciałabym się podzielić z wami informacją o sklepie, w którym często zamawiam pościel i tekstylia do domu. To sklep dalamand.pl który potrafi odmienić wystój domu. Szeroki wybór pościeli, kocy, poduszek ozdobnych, zasłon, firan, a nawet bieżników czy obrusów.  

Kto śledzi mnie na instagramie ten wie, że lubię otaczać się pięknymi dodatkami. A ten sklep spełnia moje oczekiwania i chętnie wykupiłabym w nim wszystkie dostępne pościele i poszewki, a nawet zasłony i firany.

 W ostatnim czasie bardzo spodobała mi się pościel satynowa bawełniana, która ma motyw kwiatowy. A dokładnie kwiaty piwonii. Możecie zobaczyć jak pięknie prezentuje się w mojej sypialni.  To najlepsza pościel właśnie satyna bawełniana. Bardzo miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Cudownie nocą otula moją skórę. Odkąd przestałam wybierać pościel z kory, satyna bawełniana to najlepsza decyzja jaką podjęłam. Naprawdę warto kupić i poczuć ten luksus i swobodę relaksu. Pościel nie podrażnia skóry. Zapewnia pełen komfort. A rano tak ciężko wstać, bo ciągle leżałoby się w niej i leżało. A czas ucieka. Prawda! Czas wstawać do pracy.  Po praniu także nic się nie dzieje. Pościel nie farbuje, nie rozciąga się, ani nie pruje. 

Jeśli cenicie sobie wygodę podczas snu i lubicie, gdy coś przyjemnego was otula to właśnie z czystym sumieniem polecam pościel satynową bawełnianą w sklepie dalamand.pl 

Ale to jeszcze nie koniec pokuszę Was jeszcze czymś bardziej ciepłym, miękkim i przyjemnym w dotyku to pluszowy koc z pomponami oraz do zestawu można dobrać poszewki dekoracyjne w tym samym kolorze. Oczywiście do wyboru są także inne kolory kocy i poszewek. Ale do mnie bardzo przemawia beż. Lubię ciepło tego koloru, a dodatkowo ciepło i puszystość takich miękkich kocy jak ten. Co prawda jeszcze jest ciepło. Jednak wieczory już coraz chłodniejsze i taki kocyk na balkonie, tarasie, czy altanie, który jest zawsze pod ręką jest mile widziany. 

Takie dodatki do dopełnienie wystroju wnętrz. Nie trzeba dużych zmian wystarczy zmienić dodatki, a te zmiany już są. Od razu inny wystrój i klimat danego pomieszczenia. Ale to na pewno ze mną się zgodzicie. 


Komentarze

  1. Uwielbiam tak samo jak Ty dodatki do domu ; ) A do pościeli to mam słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, niczym sypialnia księżniczki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty