Beauty Rituals - BeGlosssy Wrzesień 2022

 Hej Hej,

Na pewno większość z Was jest już posiadaczką wrześniowego BeGlossy. W tym miesiącu to prawdziwa gratka, idealny box na jesienne długie wieczory. Beauty Rituals to pielęgnacyjny rytuał, który zadba o każdą część ciała. Każdą! :) 

Spójrzcie sami, bo pudełka w tym miesiącu bardzo się różnią. Dużo produktów wymiennych stąd nie każdy będzie miał szczęście. Ja akurat nie miałam.

W boxie 6 prawie pełnowymiarowych produktów:

1. Bielenda, BakuchiolBioretinol Effect - Regenerujący krem po oczy

2. Amvi Cosmetics, Intensywnie nawilżający krem do twarzy

3. Bielenda Professional, Supremelab clean Comfort, Kremowa pianka do mycia twarzy

4. Ingrd Cosmetics, Natural Essence - Nawilżający błyszczyk do ust

5. Durex, Żel intymny - Próbka

6. Redblocker, serum punktowe

7. Rituals, The Ritual of ayvrveda, Krem do ciała

Jak zobaczyłam kartę produktów to buzia uśmiechnęła mi się radośnie. Lecz nie trafiły mi się wody toaletowe ani paletki.  A szkoda. Gdyby to każdy dostał takie pudełku nie miałoby sobie równych. Petarda. A tak czuje mały niedosyt.

Z tego co zawierał mój box zadowolona jestem z kremu pod oczy, pianki i kremu do ciała Rituals.

A was co zaciekawiło? 

beglossy.pl

Komentarze

  1. Też bym się tak czuła... Ale ta zawartość również ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrześniowa zawartość jest naprawdę interesująca, zwłaszcza pierwsze trzy kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej jestem ciekawa kremu pod oczy, kremu do twarzy, pianki do mycia twarzy i błyszczyka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty