Wiosna z Bonprix: Piaskowy żakiet i błękitna koszula

 Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Można wręcz powiedzieć, że u niektórych już jest bardzo ciepło i słonecznie. Wraz z nadejściem tej pory roku stawiam ja wszyscy zapewne na lżejsze ubrania, a przede wszystkim okrycia. Dlatego marynarka lub żakiet jest zdecydowanie najlepszym wyborem. I taki właśnie piękny pastelowy żakiet w kolorze piaskowym chcę Wam dziś pokazać. Oprócz tego jeszcze koszula. Oba produkty pochodzą z Bonprix, gdzie pojawiło się wiele fajnych wiosennych ubrań. Jednak trzeba szybko się decydować, znikają w oka mgnieniu. 


Żakiet można zestawić na wiele sposobów nie tylko tych eleganckich, ale także i sportowych. Jak dla mnie to nadal elegancja, ale sportowa. Jest świetny i moim zdaniem każda kobieta powinna mieć taki w swojej garderobie na wiosnę i lato. Rękawy są długie, jednak ja preferuje je podciągane. Bardziej mi się to aktualnie podoba.  

Do tego dodałam jeansy i adidasy. I prostą błękitna koszulę. Prosta koszula, która zawsze się sprawdza i jak się okazuje wraz z kolorem białym to także must have kobiecej szafy.


Taki zestaw można na wiele sposobów zmieniać. Kolor koszuli lub bluzki, a także buty i spodnie.

Zdecydowanie pastelowy żakiet jest doskonałą bazą do tworzenia różnych outfitów. 

Żakiet - bonprix.pl

Koszula - bonprix.pl

Spodnie - nn

Buty - czasnabuty.pl

#bonprixbloggers 

Wiosna z Bonprix: Piaskowy żakiet i błękitna koszula czyli must have tej wiosny

Komentarze

  1. Ta "prosta" koszula jest super i świetnie wygląda z jeansami. Bardzo mi się podoba:)
    Co do żakietów- w swojej szafie mam ich kilka. Teraz poluję na nieco dłuższy.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Wyglądasz w tym świetni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i super że jesteś zadowolona. Ja wolę kupić stacjonarnie, dotknąć, przymierzyć, na tej stronie nawet składu nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty