Dr Irena Eris, Normamat, sferyczny peeling oczyszczający

Jakiś czas temu opisywałam Wam swoje pierwsze wrażenia na temat peelingu sferycznego
dziś przyszedł czas na działanie.
Otóż owy peeling delikatnie złuszcza moją skórę. Bez przemocy i czerwonej skóry nadaje twarzy dobrego oczyszczenia i gładkości. Dla fanek mocniejszych zdzieraczy pewnie będzie za słaby.
Dla mnie jest wystarczający. Zostawia skórę przyjemnie miłą w dotyku, lekko nawilżoną. Całe szczęście nie odczuwam ściągnięcia, ani suchości.
Nie zauważyłam zwężonych porów.
Peeling co prawda nadaje się do skóry normalnej i mieszanej. Ale mojej suchej nie wyrządził krzywdy.
Dla mnie jest to dobry peeling do twarzy, który nie wywołuje wysypu podskórnych bąbli czy nowych niespodzianek. Bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczeniem jak i wygładzeniem.
To kolejny peeling tej firmy, który mimo delikatnych drobinek służy mojej skórze. 
Peeling w sklepie DrIrenaEris kosztuje 46zł.
Lubicie delikatne, ale skuteczne peelingi?

Komentarze

  1. Już od dawna miałam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o peelingu sferycznym jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny produkt :) ale póki co mam sporo innych peelingów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię sobie raz w tygodniu peeling ze zmielonych płatków owsianych, działa rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten produkt wyglada bardzo profesjonalnei i ekskluzywnie.....rewelacyjna prezentacja :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie ma ładne :)
    A jeśli chodzi o działanie, to wolę zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubiłam, ale ostatnio coś mnie podrażnia mocne ścieranie i robię sobie na zmianę

      Usuń
  8. Nie miałam go, ale będę musiała zaopatrzyć się w jakiś peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Preferuję troszkę mocniejsze zdzieranie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę jednak mocniejsze zdzieraki - choć tym słabszym nie mówię nie :) Przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię peelingi - najbardziej te własnoręcznie zrobione. Za tą marką nie przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. sferycznie brzmi jakoś dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy jak najbardziej dla mnie delikatne peelingi :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chwytliwa nazwa, chociaż lubię takie delikatne peelingi, to ten mnie nie kusi. Cena dla mnie jest zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie wolę te gruboziarniste peelingi. Ten pewnie by mnie denerwował swoją "delikatnością" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena wysoka, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty