Pierwsze wrażenia: Normamat Sferyczny peeling oczyszczający

Nowa seria Normamat Dr Irena Eris wkroczyła na rynek. A dzięki uprzejmości firmy mogę poznać jeden z kosmetyków. Do testów wybrałam sferyczny peeling oczyszczający. Dziś poznacie tylko moje pierwsze wrażenia. 
Opakowanie peelingu zapakowane jest w kartonik i zabezpieczającą folię. Sam stoi na głowie w pokaźnej tubce z zakrętką. Całość wygląda bardzo ładnie. Podobają mi się srebrne zakrętki.
Konsystencja peelingu jest drobnoziarnista w cudownym jasno zielononkawym kolorze. Drobinki zawarte w nim są delikatne dla skóry twarzy.
Zapach ma przepiękny, słodki, jakby kwiatowy z nutą elegancji. Lekko przypomina ogórkowe nuty. Ale nie jestem do końca pewna. W każdym bądź razie bardzo mi się podoba, przyjemnie pachnie, odpręża.
Efekty działań opiszę Wam innym razem. Chcę go bardziej poznać i dłużej po używać. Pokładam w nim duże nadzieje, że będzie tak oczyszczał jak chcę i delikatnie złuszczy skórę. Jak wymaga tego ode mnie moja skóra. 

Zdjęcia biorą udział w konkursie Dr Irena Eris. Tak właśnie kojarzy mi się nastrój, gra kolorów i świateł:) Trzymajcie kciuki:)

Komentarze

  1. Zapowiada się idealnie, ciekawe jak się sprawdzi. Opakowanie piękne i eleganckie, konsystencja wręcz luksusowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zapoznam się z nim bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie wręcz ekskluzywne : )
    Piękne zdjęcia, na pewno zostaną docenione : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zrezygnowałam z tej "akcji" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia xD a efektów jestem bardzo ciekawa : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście unikam ziarnistych peelingów. Tylko enzymatyczne wchodzą w grę!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia jak zawsze piękne, nie słyszałam o nim wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne opakowanie i ładne zdjęcia :)
    a po konsystencji wnioskuję, że raczej będzie słabo ścierał, ale może mnie zadziwisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie, ojjj ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Peelingi są super, zawsze po ich użyciu czuję się taka czyściutka:3 Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne opakowanie, można powiedzieć że ekskluzywne :)
    Bardzo ciekawi mnie jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. produkt prezentuje sie nadzwyczaj ciekawie :)
    moze warto wyprobiwac

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wypróbować ten peeling:). Ja mam krem na noc z tej serii i bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sferyczny :) Czego to ludzie nie wymyślą. Jakoś tak patrzę na niego i kojarzy mi się z tym szafirowym Yoskine.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty