Podsumowanie miesiąca w stylizacjach

Końcem września zaczęłam dodawać wpisy jakby modowe. Choć mój zamiar miał być czysto sesyjny. Tak jak spędzam czas w wolnych chwilach. Przeobraziło się to w ciekawą zabawę  z modą i fotografią. Podobają mi się ogromnie takie mieszane wpisy, choć mój blog z góry nigdy nie był określony jako kosmetyczny. Jest w końcu zakręcony i tego się trzymajmy. Można się wszystkiego spodziewać. Zawsze pojawiały się przerywniki. A teraz przynajmniej nie będzie nudno:)
Dlatego wraz z końcem każdego miesiąca dodam posta porównującego, w którym zobaczcie stylizacje z danego miesiąca. W tym miesiącu pokażę od początku wszystkie. Bo dopiero zapoczątkowałam takie posty. Chciałabym, abyście skomentowali, która była najlepsza w konkretnym miesiącu. Mam nadzieję, że seria takich wpisów przymnie się jak denko czy ulubieńcy w kwestii kosmetyków.
Każdą stylizację można obejrzeć w większej ilości zdjęć po przez naciśnięcie konkretnej liczby.
Oto szczęśliwa 13-tka:)
 1,2,3
 4,5,6
 7,8,9,10
 11,12,13

I która stylizacja się Wam najbardziej podobała?

Komentarze

  1. wspaniałe stylizacje i jaka z Ciebie modeleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 to zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem zdecydować się na jedną, ale najbardziej przypadły mi do gustu; 3, 5 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda Twoja stylizacja ma w sobie mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 i 11 najlepsze ; ))

    http://z-perspektywy-ani.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 i 11 podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie najlepsze są 3 i 7! Świetny pomysł z takim postem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia jest super. Kurcze, widać po zdjęciach jak się coraz chłodniej robiło...

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 i 11 :) Zakręcony świat Wery jak i różne oblicza Wery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę Wero, że bardzo lubisz sukienki i spódniczki!:) Prawdziwa kobieta!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje :) ostatnia najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1, 3 i 13 *.* !! Te są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, fajnie wyglądasz z jakimś mocnym akcentem kolorystycznym, ale najbardziej urzekła mnie ostatnia stylizacja...falbanki, cudne buty...i jakoś tak więcej masz na sobie wartstw, nie za skromnie, nie jest przesadzone...no bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 12 i 13 ale wszystkie sa wyjatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są bodajże 3 płyny z Fitomedu, jest i taki dla cery suchej:)
    Tutaj możesz przeglądnąć: http://www.fitomed.pl/plyny-do-twarzy/sklep_k/?idk=10

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo było tych stylizacji, nie wszystkie chyba widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. 13 najbardziej, reszta totalnie nie moj styl;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się podobają wszystkie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie 11 - piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2, 3, 12 i 13 są najlepsze wg mnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podoba mi się stylizacja 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 11 - super sukienka :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszędzie pięknie ale mi najbardziej podoba się 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszytskie ładne, ale numer 3 najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty