Turkusowy sweterek

Witajcie Kochani
Dziś szybki post stroju dnia. Taki zwykły, na co dzień, do sklepu, na zakupy hehe:D i wyskoczenie po dziecko do szkoły. Nic specjalnego, a jednocześnie bardzo wygodnie, swobodnie. Jak widać na zdjęciach normalnie nie ma nic czarnego:) to jakieś święto. Choć miałam czarną skórkę, której nie ma na zdjęciach. Pojawi się w innych stylizacjach:P
Cieplutki sweterek, choć na taki nie wygląda, wraz z leginsami i botkami na luźny dzień:)
Sweter: no name
Leginsy: Chińczyk (16zł)
Buty: botki allegro
Bransoletki: miejski sklepik
A teraz lecę na spacer korzystać z cudownej słonecznej pogody i uroków tejże jesieni:).

Komentarze

  1. Modelka ;)
    sweterek ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się to jak dziewczyny tak noszą leginsy :/ rozumiem w domu, ale do ludzi świecić pupką - feee :p co innego gdyby sweterek był dłuższy, bo tak jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek, ma śliczny kolorek i na pewno ożywi niejedną jesienną stylizację. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie zdjęcie pokazuje Twój idealnie płaski brzuch, zazdroszczę. i to po dziecku. .ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie Ci w tym sweterku x

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lubię takie kolorki. Botki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się butki podobają ;)

    P.S Zmieniłam adres bloga ;) http://magdalaperle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek bardzo pasuje ci taki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Turkus bardzo często ''nosiłam'' tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Sweterek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor sweterka, pasuje Ci. Taka alternatywa na deszczowe, jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę zielony wyszedł na zdjęciach, ale i tak cudny. Ja kocham turkus, dlatego chciałam turkusowy tatuaż :D

    Pasuje Ci ten kolor, powinnaś częściej nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielony? yyy..chyba masz coś nie tak z monitorem, bo u mnie jest turkus jak nic:P
      też lubię ten kolor

      Usuń
  13. Śliczny sweterek, podkreśla Twoją urodę :) Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tutaj u Ciebie :) Ciekawy post i świetne zdjęcia :)

    u mnie nowa notka, zapraszam http://monmondeefou.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny sweterek i fajny kolor ma :)

    Ja też dziś skorzystałam z ładnej pogody i poszłam na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten kolor sweterka w połączeniu z szarością.
    I w ogóle jak tak teraz patrzę, to wydaje mi się, że mój nowy szablon jest w takiej samej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie to wszystko razem wygląda :)! Dobrze Ci w takich żywych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz:) szkoda, że u mnie tak pochmurno dzisiaj;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz figurę! Zestaw taki idealny na co dzień, piękny kolor sweterka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygladasz i fajny kolor swetra:) Potrzebna mi jest Twoja pomoc w wybraniu paru zdjęć jesiennych! ;-) Wszystko na moim blogu, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;-) Zapraszam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. outfit niezwykle kobiecy! jest fajnie :)*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wszystko dobrane a kolor sweterka bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty