Październikowy Shiny Box 2013

Kilka dni temu otrzymałam październikowe pudełko Shiny Boxa. Jako przykładna ambasadorka i blogerka informuję Was, że październik jest miesiącem dbania o zdrowie kobiet. Walka z rakiem piersi. Myślę, że o tym każda z nas doskonale wie, ale tak dla przypomnienia taka adnotacja się pojawia:)
Oprócz tego miłym zaskoczeniem październikowej zawartości, a także odskocznią od białych pudełek jest pojawienie się czarno-różowej kolorystyki. Całe czarne opakowanie, później czarne wieczko i spód różowy.
A w środku:
 Najbardziej zadowolona jestem z pojawienia się Organique, uwielbiam kosmetyki tej firmy i każdy kolejny w pudełku shiny mnie cieszy. Dalej Goldwell. Kilka miesięcy temu pojawił się lakier tej firmy, dopiero w tym miesiącu zaczęłam używać przy lokach do sesji i jestem oczarowana trwałością i sprężystością włosów przez ten właśnie lakier. Jeśli balsam do włosów jest tak samo genialny to będę happy. Lakier i płatki także mnie zaciekawiły. 
Ogólnie jestem dobrze nastawiona zobaczymy jak będzie w trakcie używania. Płyn dawno poszedł w ruch i już zdobył moje serce. Piękny korzenny zapach. Cudo na jesienne wieczory.
Zaskoczyła mnie cena bransoletek, są materiałowe. Pewnie wykorzystam je w jakiejś stylizacji.
A Wam jak się podoba październikowa zawartość Shiny Boxa? Zaciekawiło Was coś szczególnie? 

Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam ShinyBox

Komentarze

  1. Bardzo przyjemna zawartość.
    Z SV i Organique byłabym bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat październikowe pudełko w moim odczuciu jest trochę słabe. Ale podejrzewam, że każda dziewczyna inaczej go odbiera. Podoba mi się natomiast nowa kolorystyka, faktycznie dobra odskocznia od białego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawartość
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem, całkiem, choć jak dla mnie bez szału;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej niż w zeszłym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie myślałam, że pudełko będzie fajniejsze ;p jedynie seche mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  7. Samo pudełko mi się bardzo podoba no i pomysł zorganizowania też w ramach różowej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się chyba każdy produkt, bardzo fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawa zawartość. Płyn do kąpieli wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem dość uboga zawartość pudełka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że mnie jakoś październikowy shiny nie zachęcił do zakupu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamawiam tych pudełek, lubię sama decydować o tym, co kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię oglądać wpisy o pudełkach, chyba dlatego, że sama ich nie zamawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że Goldwell nie jest pełnowymiarowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie zawartość pudełeczka świetna! ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle mało co mi się spodobało :) jakoś idea tych pudełęk do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi jakoś średnio podobają się te pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie jakoś nic za bardzo nie ciekawi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty