Garnier, Oila, odcień 5.3 złocisty brąz

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że zafarbowałam włosy. Dalej jestem przy Garnierze i znowu wybrałam Oilę. Farba dobrze się sprawdza i o wszystkich tych zaletach możecie poczytać podobnym poście tutaj, który pojawił się ponad półtora miesiąca temu. 
Dziś tylko chcę Wam pokazać jak farba do włosów bez amoniaku W odcieniu 5.3 złocisty brąz prezentuje się na moich włosach.
Kolor jest piękny, podobają mi się jego ciepłe tony. Zmywa się równomiernie, a po miesiącu czasu trzeba znowu farbować. Taki urok farb i moich włosów. Staram się przeciągając do dwóch miesięcy. Aby ich nie niszczyć, choć mam tego świadomość, że sama koloryzacja niszczy włosy. Mam tylko wielkie nadzieje, że ta bez amoniaku nie wywoła spustoszenia na moich włosach. 
W całej okazałości kolor farby mogłyście zobaczyć tu, czyli ostatnia sesja.

Odżywka do włosów zawarta w opakowaniu jest mega wydajna i używam jeszcze tej z pierwszego:) niesamowite prawda. Rewelacyjnie zmiękcza włosy. Trzeba tylko pamiętać, aby nałożyć jej dużo. Wtedy włosy nie będą szorstkie po tym pierwszym farbowaniu, ani nie będą wyglądać na nie zdrowe.
Na pewno widziałyście już odcienie, bo paleta kolorów jest nawet duża. 
Cóż tu dużo pisać farba jest rewelacyjna. Kolory wspaniałe, konsystencja przyjemna, ładnie pachnie, nie śmierdzi tak typowo jak inne farby. Doskonale kryje siwe włosy, (pokrycie jest na całości) czego ja jestem wielkim przykładem. I co zaobserwowałam to farby delikatnie rozjaśniają ciemniejsze włosy (to też w zależności, jaki odcień wybierzemy). Ostatnio jak nakładałam farby w odcieniach brąz jedna na drugą wychodziła prawie czerń, a teraz jak farbuję brązem to jest brąz. Podoba mi się to.  Przydałaby się jakaś fajna promocja na nie, zrobiłabym sobie zapas:)

Przekonałam Was do spróbowania? A może mnie zaskoczycie i napiszecie, że już znacie Oilę? 

Komentarze

  1. ja po 2 negatywnych recenzjach na jej temat boje się zaryzykować..

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt mi się podoba.. muszę sobie sprawić bo nigdy jej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, farba wygląda naprawdę dobrze ! Ja osobiście nie farbuję, ale moja mama tak i szukam czegoś odpowiedniego dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie przekonam bo nie farbuję włosów , ale kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio fryzjerka powiedziała mi, że te farby bez amoniaku to pic na wodę i na dłuższą metę przynoszą więcej szkód niż pożytku dlatego jestem na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. myslałam o tej farbie ale na razie zdecydowałam sie na henne,bo moje włosy az wołały o pomoc:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny odcień, podobają mi się te ciepłe nuty, jakby miedziane trochę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :) Będę musiała wypróbować tą farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień :) Szczególnie ilość odżywki zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemny ten kolorek, tak delikatnie wpada w mahoń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama nakłada mahoń, ale z innej firmy, i jak stoję obok niej to mój jest jednak brąz. Zdjęcia jest bardzo z bliska i może dlatego Ci się tak wydawać. W poprzednim poście widać, że to ładny brąz:)

      Usuń
  11. Już miałam Oile i planuje kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie... miałam kupić tą farbę w odcieniu blond, jednak postawiłam na syoss i nie do końca jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie pokryła ci odrosty, lecz kolor nie mój. Bo jak płowieje to nie ładne są odrosty i to automatycznie postarza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio wszystkie brązowe farby wychodzą czarne, a tak lubię brąz, myślałam już nawet o dekoloryzacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak było, zawsze farbowałam brązem i wychodziła czerń, ale nie ma co się dziwić, jak się nakładało kilkanaście razy brąz to i czerń była. Próbuj jaśniejsze farby nakładać z czasem włosy nabiorą brązowych tonów

      Usuń
  15. Chyba przerzucę się na farbowanie Olią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładny kolor :) super, że przy farbowaniu na brąz nie wychodzą czarne, muszę się bliżej przyjrzeć tym farbom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam tylko szamponów tych zmywalnych bodajże do 24 myć. Palette. Mam wrażenie, że mniej niszczą włosy, a szczerze mówiąc nie zauważyłam, żeby w ogóle niszczyły. A używam czarnego, więc farba zostawiłaby siano...

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten kolor :) Osobiście jeszcze się na nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyszedł;) jednak mnie Olia nie zachwyciła szczególnie, oprócz tego, że była to moja pierwsza farba która nie ma nieprzyjemnego 'smrodku' :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny jesienny kolorek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się efekt :) oil-ii jeszcze nie miałam.. ale zastanawiam się nad małego powrotu z czerni do brązu.. może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor jest cudowny, aż mi się zatęskniło za brązem! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. planuję kupić blond z olii. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą farbę, ja korzystam z blondu, ale rewelacyjnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też byłam zadowolona z tej farby i chyba następnym razem jak będę się farbować znowu wybiorą właśnie tą

    OdpowiedzUsuń
  27. Olia, Olia ... może kiedyś się skusze na nią.
    Tylko w blondach musiałabym się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wygląda u Ciebie, naturalnie :). Ja się nigdy nie farbowałam i nie zamierzam póki nie siwieję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz dobrze, ja mam siwe włosy od 19 roku życia, więc jestem zmuszona farbować, nawet jakbym tego nie chciała

      Usuń
  29. Świetnie wygląda :) Ja jak na razie nie farbuję włosów

    OdpowiedzUsuń
  30. znam i nie wiem czy polecam, robiłam kolorem 6.3 - złoty jasny brąz. Wyszedł ciemny brąz, nawet bardzo ciemny brąz, a swoje miałam jasny karmel... no cóż ryzyko zawsze jest jak sie farbuje włosy. (wiem, że kolor nie wychodzi taki jak na zdjeciu tylko troche ciemniejszy)
    poza tym farba wydajna, zawsze potrzebuje dwie tu jedna wystarczy w zupełności.
    Wada bardzo skleja wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. poprzedni odcień też miałam 6.3, u mnie wszystko ok, na pewno nie skleja włosów. moją są cienkie to może takiego czegoś niedoświdczyłam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety nie mogę się obejść bez farbowania włosów, bo lubię się w ciemnym kolorze :-) wypróbuję tę farbę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Piękny i głęboki kolorek Ci wyszedł, bardzo mi się podobają Twoje włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor bardzo mi się podoba. Najważniejsze że nie wyszły czarne

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobry efekt, kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty