Urodzinowo i paczkowo


Witajcie kochani. 
Nie było mnie raptem dwa dni, a tak tęskniłam. Wszystko przez urodziny i imieniny, które miałam w piątek (raz tylko w kalendarzu moje imię się pojawia). A wczoraj była impreza. Tak dobrze bawiłam się, że zapomniałam o Bożym świecie. Ostatnie tak genialne urodziny miałam na 18-stkę. Chyba wychodzi na to, że co 10lat(mniej więcej, bo mam ciut więcej) będzie tak doskonale. Dobra zabawa była. Śmiechy, chichy były i jest git majonez jak to mówią. Nigdy nie pisałam o swoich urodzinach na blogu, ale tym razem postanowiłam, że poczęstuję Was chociaż wirtualnym torcikiem:P
Dostałam mnóstwo słodyczy dla odmiany (względem kosmetyków), trochę kwiatów i pieniędzy, więc tego, czego nie dostałam po prostu sobie kupię. Rodzina nie chciała kupować mi czegoś, co mi się nie spodoba. A kasa zawsze się przyda. 
Moje ulubione tulipany. Dostałam zamknięte, a na drugi dzień ślicznie się otworzyły
Tego uroczystego dnia nie obyło się bez paczuszek. Można by rzec, że były jak prezenty:)

Pierwsza przesyłka to od Bath&Body Works. Miniaturki cudownie pachnących balsamów do ciała
- Berry Filtr
- Daisy Dreamgirl
- Honey Sweetheart
Plus dodatek w postaci wielkiego lizaka. Słodki i uroczy:) 
Przy okazji dokonałam dwóch wymian. Uwielbiam je i zachęcam do zakładania takich zakładek.
Pierwsza z make-up-land
I druga z lavender27x 
I to by było na razie na tyle. Chcę jeszcze zaglądnąć do Was i przygotować wpisy na kilka kolejnych dni. Bo codziennie jesteśmy na budowie i pewnych rzeczy nie da się obskoczyć:) 

Komentarze

  1. Czyli jednym słowem dałaś takiego czadu,że nie miałaś siły zasiąść przed kompem:)
    Sto lat,buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana cały tydzień daje czadu na działce, do tego nie wysypiałam się przez dłuższy okres, bo syn jest chory i nocami nie spaliśmy. A wczorajsza impreza dała mi taką ulgę, że chcę się żyć. Jakbym naładowała akumulatory:P na kolejne dni.

      Usuń
    2. rozumiem,mam nadzieję,że mały już ok?

      Usuń
    3. ciepło będzie,to się wykuruje,sama mam dziecko,to wiem,co to znaczy choroba dzieciaczka:(

      Usuń
    4. no tak,jak ja pomyśle,że mam mojego zapisać do żłobka i potem do przedszkola,to już sobie wyobrażam,jak będzie chorował,teraz ma 15 miesiecy i jak na razie odpukać miała 1 raz katar

      Usuń
  2. Sto lat sto lat !!!! Mje 18 tez były cudowne i w takim razie na drugie takie same jak mniej wiecej co 10 lat są jeszcze trochę poczekam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, długo nie poczekasz, bo po 18-stce, leci z górki. Stanowczo za szybko

      Usuń
  3. Tulipany moje ulubione kwiaty. Piękne. Torcik bardzo smakowity. Wiele kolorów. Spóźnione Wszystkiego co najlepsze . Nie spełniania , a realizowania marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione "wszystkiego najlepszego i sto lat" :)
    Też niedawno miałam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat :) przesyłka od bath&body works jest mega urocza, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tulipany:)Wszystkiego Dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat Kochana :))))
    tort wygląda pysznie, kwiaty śliczne
    a kosmetyki na pewno będą Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      i był pyszny.Tylko czekolada była zbyt twarda, aby ładnie pokroić:P

      Usuń
  8. balsam berry flirt pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak miło, że wspomniałaś o naszej wymiance :) to super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tort...ślinka mi pociekła :P
    Wszystkiego naj naj naj! Żeby Ci słońce codziennie świeciło! :)

    Wymiany i paka z lizakiem świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wnioskuję, że jesteśmy podobne wiekowo ;p najlepszego. Aaaa i ja nie chcę wirtualnego tortu ja chcę prawdziwy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tym torcie już nic nie zostało. Dobry wirtualny, niż żaden:P

      Usuń
  12. Daj znać jak peeling z bourjois -)

    OdpowiedzUsuń
  13. ah no i wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego ! :)
    super paczuszki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat Wera! ale mi smaka narobiłaś hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego a torcik napewno pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, o tak pyszny, znikł bardzo szybko

      Usuń
  19. Wszystkiego najlepszego :* Tort wygląda smakowicie :d

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń :-) a paczuszki świetne, szczególnie ta z bath & body works

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione wszystkiego najlepszego!!:)) tort musiał być pyszny :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :* !! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione sto lat! :) torta zazdroszcze :)

    Kobieca-Strefa

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne prezenty i oczywiście składam najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To jesteś byczkiem? Wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja przesyłam bukiet życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie wszystkiego najlepszego podwójnie, z okazji urodzin i imienin!:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. 100 lat, 100 lat, najlepsze życzenia Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego:) Cieszę się, że ostatnie dni były dla Ciebie wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  30. spóźnione wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego naj naj Kochana Ci życzę!:-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego Wero :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdobycze!
    A na ten torcik to narobiłaś mi ochoty ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Twojego święta :*
    i obyś jak najwięcej takich cudowności otrzymywała - nie tylko od święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana to wszystkiego naj naj lepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trochę spóźnione, ale wszystkiego co najpiękniejsze Ci życzę :*
    Śliczne kwiaty, uwielbiam tulipany. A paczuszki z wymianki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ooooooo wszystkiego naj moje śliczności ♥.♥ a kwiatuszki torcik prześwietnie wyglądają :) paczki też extra ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję serdecznie wszystkim za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. jej, przegapiłam - troszkę spóźnione serdeczne życzonka i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wera! Ja się spóźniłam, ale mam nadzieje, ze mi wybaczysz. Wszystkiego najlepszego wielu pięknych chwil i spełnienia wszystkich marzeń.

    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że wybaczam, Dzięki dziewczyny

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty